Ruby Wine FM.

Kolorów jesienno-zimowych na paznokciach ciąg dalszy. Piękny burgundowo bordowy kolor Ruby Wine firmy FM skradł moje serce.



Cena za 10 ml lakieru to 18 zł. Konsystencja lakieru niestety jest dość rzadka, przez co malowanie jest trochę utrudnione, bo lakier lubi rozlać się na skórki. 



Lakier jest całkowicie kremowy, nie ma w nim żadnych drobinek. Wykończenie na wysoki połysk jest typowe dla tej firmy. Pędzelek jest klasyczny, wygodnie nakłada się nim lakier.



Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Lakier schnie średnio, ale nie jest najgorzej. Z trwałością też jest dość słabo, bo lakier trzyma się tylko cztery dni w nienaruszonym stanie. Po tym czasie pojawiają się otarcia na końcówkach. Myślałam, że ze zmywaniem będą problemy jednak okazało się, że lakier zmywa się bardzo łatwo. Nie odbarwia paznokci.

25 komentarzy :

  1. Te lakiery są całkiem OK, choć drogie :)
    Ale mają niesamowite kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj kupuję je w promocji po dwa ;) Kolory i blask są świetne :)

      Usuń
  2. Właśnie widać, że rzadki ale wydaję mis się że on z czasem zgęstnieję i będzie super - tak jak z tuszami do rzęs :D
    Bardzo ciekawy kolor, jest dosyć ciemny i rzadko można taki spotkać. Cena jak za lakier wysoka a minusów niestety uzbierało się sporo...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że z czasem zgęstnieje :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, jestem jakaś zakręcona i niechcący usunął mi się Twój komentarz :(

      Usuń
  4. Ładny kolorek idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jaki ładny połysk, podoba mi się kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie taki kolorek na zime i okres świąteczny lubię najbardziej. Podobny mam z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście piękny-kocham takie kolory jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolory jesienią są najlepsze :)

      Usuń
  8. Idealny kolor, takie najbardziej lubię jesienią i zimą:) jak już maluję pazurki, a robię to rzadko, to zawsze wybieram jakiś odcień czerwieni: od koralu po ciemne bordo,:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich kolorów, bardzo poważnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie 4 dni to zawsze dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię takie kolory jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.