Volcanic Brown FM Group.

Dzisiaj opowiem o cieniach firmy FM Group. Dwa piękne brązy zamknięte w jednym opakowaniu. Cieni do powiek używam rzadko, bo zazwyczaj rano nie mam czasu ich nakładać. Jak znajdę czas na nałożenie eyelinera to sukces. Po prostu za bardzo lubię spać ;)  Moje ulubione odcienie to właśnie brązy, a Volcanic Brown to idealne zestawienie.


Cena za 3 gramy cieni to 20 zł. Opakowanie jest mało trwałe. Moja mama ma wersję Inky Night i klapka od opakowania odłamała się po niecałym miesiącu. Moje na szczęście póki co trzyma się w jednym kawałku, ale bardzo się porysowało. Te cienie mają jedną jedyną wadę - strasznie pylą przy nabieraniu na pędzelek/aplikator.

Obawiałam się tego, że skoro cienie pylą to pewnie będą się strasznie osypywać. Na szczęście tak nie jest. Przy aplikacji nie osypuje się absolutnie nic. Nakłada się je bardzo łatwo i przyjemnie. Świetnie się blendują i nie sprawiają żadnych kłopotów. Ciemniejszy kolor jest zupełnie matowy, jaśniejszy jest metaliczny, ale na szczęście nie ma w sobie brokatu.


Jestem zachwycona trwałością tych cieni. Trzymają się w nienaruszonym stanie przez cały dzień. Nie ma mowy o żadnym rolowaniu, znikaniu czy rozmazywaniu. Volcanic Brown zachwyciły mnie tak mocno, że mam ochotę dokupić jeszcze jedno duo - Blur Burgundy - delikatny róż i piękny, ciemny, głęboki fiolet.

13 komentarzy :

  1. Piękne są te cienie to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matowy brąz bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej pary też mat podoba mi się bardziej :)

      Usuń
  3. Hey hey! :)

    Just discovered ur blog, think its great! :)

    Maybe following? Let me know! :)

    Lovely eye shadow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelakie brązowe cienie :) Ostatnio maluję swe powieki tylko w takich odcieniach.

    A jeśli chodzi o markę FM - nigdy nie miałam ich produktów. Może kiedyś na jakieś wreszcie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory, ja już chyba z rok nie pomalowałam niczym powiek

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolory,musze przyjrzeć się ich cieniom

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.