Avon COLORTREND Party Girl.

Róż to jeden z moich ulubionych kolorów lakierów do paznokci. Egzemplarzy w tych odcieniach mam zdecydowanie najwięcej. Dzisiaj o Party Girl, pięknym soczystym różu ze złotymi drobinkami.


Cena za 8 ml lakieru to około 15 zł. Konsystencja jest w porządku, ale mimo to lakier lubi smużyć i ciągnąć się podczas aplikacji. Pędzelek jest klasyczny, ale uchwyt jest dość mały i czasami wypada z ręki.


Jak już wspomniałam kolor jest bardzo soczysty i żywy. W lakierze zatopione są malutkie drobinki brokatu w kolorze złotym. Na wszystkich zdjęciach lakier pokazany jest bez żadnego topu, sam z siebie ma piękny blask. Dodatkowo dzięki drobinkom kolor niesamowicie wygląda w słońcu.


Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Wysycha szybko. Trwałość to 4 dni, czyli taki średni wynik jak dla mnie. Zmywa się bez problemu i nie odbarwia paznokci.


14 komentarzy :

  1. chyba nigdy ni miałam żadnego lakieru z Avon

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię serii Color trend ale ten kolor jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za tą serią, bo trafiło mi się kilka bubli które od razu zapoznałam z koszem na śmieci, ale ten lakier jest fajny :)

      Usuń
  3. Ładny kolorek, choć z tą serią Avon mam złe doświadczenia ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z tej serii kilka kolorów i pamiętam, że były dość fajne, ale schnięcie było bardzo długie :) A co do samej serii to bardzo jej nie lubię, jedynym wyjątkiem były te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny odcień lubie takie :)
    Ps. zostaję u ciebie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, ze nie odbarwia pazonkci :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.