Krem do skórek i paznokci FM Group.

Jeśli miałabym wskazać jedno z bardziej problematycznych miejsc w moim ciele byłyby to skórki przy paznokciach u rąk. Niby nic, a jednak przysparzają wielu problemów. Są suche, zadzierają się i wyglądają brzydko. Krem do skórek i paznokci FM Group radzi sobie z nimi całkiem nieźle, ale to chyba nadal nie to czego szukam.

Krem do skórek i paznokci FM Group.

Cena za 15 ml kremu to 13 zł. Jest piekielnie wydajny. Mam go już prawie rok, używam kilka razy w tygodniu a nie jestem nawet w połowie opakowania. Wystarczy mała kropelka żeby nawilżyć skórki i paznokcie. Konsystencja jest kremowa, ani za rzadka, ani za gęsta, w sam raz.

Krem do skórek i paznokci FM Group.

Tubka zakończona jest dzióbkiem, dzięki któremu można wygodnie aplikować krem. Zapach jest bardzo ładny, delikatny, podobny do zapachu produktów Dove. Krem jest lekko tłusty i trzeba go porządnie wmasować żeby się wchłonął.

Skład i analiza:
Aqua (woda), Paraffinum Liquidum (parafina, baza, zmiękcza i wygładza, tworzy ochronny film), Caprylic (zmiękcza i wygładza, tworzy ochronny film), PEG-100 Stearate (emulgator), Glyceryl Stearate (zmiękcza i wygładza, tworzy ochronny film), Glycerin (nawilża, ułatwia wchłanianie innym substancjom), Cetearyl Alcohol (zmiękcza i wygładza, tworzy ochronny film), Cera Alba (wosk pszczeli, zmiękcza i wgładza, tworzy ochronny film, działa regenerująco), Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2 (zmiękcza i wygładza, tworzy ochronny film) , Panthenol (nawilża, działa przeciwzapalnie, przyspiesza regenerację naskórka,wygładza), Shea Butter (regeneruje, odżywia, wygładza), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej migdałowy, wygładza, nawilża, wzmacnia), Hydrolyzed Silk (nawilża, kondycjonuje, zmiękcza, wygładza), Tocopheryl Acetate (przeciwutleniacz), Xanthan Gum (zagęstnik), Methylparaben (konserwant), 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol (konserwant), BHT (przeciwutleniacz), Parfum (kompozycja zapachowa), Linalool (kompozycja zapachowa), Hexyl Cinnamal (kompozycja zapachowa), Cl 42090 (barwnik), Cl19140 (barwnik)


Krem bardzo dobrze nawilża skórki i paznokcie, ale mam wrażenie, że efekt jest krótkotrwały. Mogę też śmiało powiedzieć, że korzystnie wpływa na stan paznokci. Widocznie je wzmacnia i odżywia. Mimo to czuję niedosyt. Produkt jest dobry, ale chciałabym żeby efekt utrzymywał się dłużej. Może Wy możecie polecić mi jakiś dobry olejek/krem/coś co poradziłoby sobie z moimi skórkami.

12 komentarzy :

  1. Taki kremik i moim skórkom by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ze skórkami mam problem co jakiś czas i tak jakby przechodzi mi sam. Używam tylko olejku do paznokci z Oriflame i kremu do rąk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Ci masełko Burts Bees do skórek. Wystarczy jedna aplikacja dziennie i problem z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj moim skórkom to by się przydało coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba żaden mój kosmetyk nie był tak wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już od kilku miesięcy używam olejek z Marizy. Dla mnie hit :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam duzo kremów do rak i nie używam takich specjalnych rzecy :) chyba ze olejki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nadal szukam ulubieńca do pielęgnacji skórek :) Szkoda, że tutaj efekt jest krótkotrwały :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ukrywam, że przydałby mi sie taki krem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem do skórek i paznokci sprawdza się również dla mężczyzn. Mój chłopak gra na gitarze i używa regularnie :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny krem :) Polecam też używałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.