Liebster Blog Award #4.

Po raz kolejny zostałam nominowana do odpowiedzi na pytania tym razem przez KarolajnBy. Dziękuję Ci bardzo i z przyjemnością odpowiadam na zadane pytania. 

1.Jaki jest Twój cel w życiu?
Dość banalnie. Chcę być szczęśliwa, spełniać się zawodowo i cieszyć się życiem.

2.Twój ulubiony cytat:
Ciężko było coś wymyślić, bo raczej nie mam ulubionych cytatów, ale najbardziej lubię ten: "Fall down seven times, stand up eight."

3.Czy lubisz oglądać "Króla Lwa" :D ?
Nie, nigdy nie oglądałam tej bajki i nie zamierzam. Już jako małe dziecko nie przepadałam za tego typu filmami.

4.Czy jesteś szczęśliwa?
Staram się być, pracuję nad tym :)

5.Ulubione ciasto:
Uwielbiam wszystkie serniki, ale najbardziej ten klasyczny z rodzynkami na cienkim cieście.

6.Boisz się chodzić sama ulicą gdy jest ciemno?
Tak, bardzo nie lubię chodzić sama kiedy jest ciemno i staram się tego unikać.

7.Co dostałaś na Święta?
Ze względu na to, że jestem już dużą dziewczynką mało kto porywa się na kupowanie mi prezentów. Od większości osób dostaję pieniądze i nie narzekam z tego powodu :) Dostałam najnowszą płytę Miuosha i to był najlepszy ze wszystkich prezentów. Poza tym dostałam jeszcze sukienkę, cudowne spodnie do piżamy, świąteczne skarpetki i duuuużo słodyczy :D

8.Jesteś zadowolona ze swoich włosów?
Aktualnie na pewno jest lepiej niż było, ale jeszcze nie jestem zadowolona. Będę jak uda mi się pozbyć wszystkich farbowanych końcówek i trochę je zapuścić.

9.Chciałabyś mieć tatuaż? Jeśli tak to jaki?
Uwielbiam tatuaże. Bardzo podobają mi się tatuaże na żebrach i rękawy. Aktualnie mam  konkretny pomysł na dwa mniejsze tatuaże własnego projektu/pomysłu, ale nikt nie wie co to dokładnie będzie i niech tak pozostanie.

10.Lubisz oglądać siebie na zdjęciach?
Nie wiem, chyba lubię ;)

11.Czy lubisz być nominowana do tego tagu?
Tak, jest to całkiem przyjemne.

Nie będę nikogo tagować. Jeżeli ktoś z Was ma ochotę odpowiedzieć na pytania to serdecznie zachęcam :)

8 komentarzy :

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.