My luv'.

Po pierwsze i najważniejsze, życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku!
Po drugie, dzisiaj napiszę o szmince, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Nosiłam ją na ustach przez całe święta, towarzyszyła mi także w Sylwestra. Piękna My luv' od Miss Sporty.


Pomadka pochodzi z serii Perfect Colour, nosi nazwę My luv' i numerek 173. Pokazywałam Wam już jej siostrę - Peachy Kiss, którą nie byłam zachwycona. Cena to około 6,50 więc bardzo korzystnie. Opakowanie jest proste i trwałe. My luv' niestety też nie powala zapachem - znowu kwiatowy płyn do mycia podłóg.


Trwałość bez jedzenia i picia to nawet 6 godzin, czyli bardzo ładny wynik. W przypadku kiedy będziemy coś jeść zetrze się tylko wierzchnia warstwa, ale kolor nadal pozostanie na swoim miejscu. Schodzi równomiernie, nie zostawia żadnych smug ani plam.


Pomadka jest całkowicie kremowa, nie ma w niej żadnych drobinek. Wykończenie można określić jako perłowe, ale nie jest aż tak połyskliwa jak to widać na zdjęciach.


My luv' bardzo łatwo się nakłada. Nie podkreśla suchych skórek ani załamań. Bardzo podoba mi się jak wygląda na ustach. Nie przesusza ust. Najbardziej lubię nosić ją w połączeniu z czarną kreską na oku, co zresztą możecie zobaczyć poniżej :)


31 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie prezentuje się ta pomadka. Z tej firmy w swoich zbiorach jeszcze nie mam smarowidła do ust :D.
    Najlepszego w Nowym Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie zbyt delikatny kolor i wykończenie do końca moje, ale Tobie pasuje :) no i szczęślwiego : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda naprawdę bardzo ładnie. W moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wygląda. Myślę, że ten kolor mojej mamie by się spodobał ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz koniecznie polecić mamie tą szminkę :)

      Usuń
  5. Ale masz piękne ustecza! W ogóle taka śliczna jesteś!
    Ja na codzień nie noszę szminek, tylko balsamy do ust:D a na wyjścia zawsze czerwień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję, to bardzo miłe :)
      Ja ciągle nie mogę się przekonać do czerwieni, może jeszcze do niej dojrzeję :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Chyba rozejrzę się za innymi kolorami :)

      Usuń
  7. Niestety kompletnie nie mój kolor :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwa kolory z tej serii i jeden jest znakomity, a drugi niestety słabo się utrzymuje :< tego, który prezentujesz jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest dokładnie tak samo. Ta trzyma się świetnie, a druga nie wytrzymuje nawet dwóch godzin :(

      Usuń
  9. Kolor jest świetny :) Niestety nie miałam pomadki z tej serii, prawdę mówiąc dawno nic z MS nie gościło w mojej kosmetyczce. Wszystkiego dobrego na rok 2015!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo do twarzy Ci w tej pomadce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolor, jednak ja ostatnio zakochałam się w matowych szminkach :D Życzę dużo szczęścia w Nowym Roku ❤ i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super w niej wyglądasz :) Dużo osób je chwali, a ja tak nie lubię Miss Sporty, ale może dla niej zrobię wyjątek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie na ustach się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za takim wykonczeniem, ale kolor bardzo ladny i Tobie tez bardzo pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć :) nominowałam Cie do liebster blog award .Więcej inf- http://karolajnby.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-cz-2-i-3.html . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.