Nivea Sensitive krem na noc.

Moja skóra zimą jest bardzo bardzo kapryśna. W drogerii szukałam czegoś co nie ma parafiny i dobrze nawilża, bo nie chcę denerwować mojej skóry jeszcze bardziej. Wpadł mi w ręce krem Nivea Sensitiv i wrócił ze mną do domu.


Cena za 50 ml kremu to około 17 zł. Krem jest całkowicie bezzapachowy, co nawet mnie cieszy. Konsystencja jest dość gęsta, przypomina mi maść z witaminą A. Przy kontakcie z ciepłem skóry krem się topi i bardzo ładnie rozprowadza. Nivea Sensitive jest bardzo wydajny, bo wystarczy ilość wielkości ziarnka grochu żeby posmarować całą twarz.

Skład i analiza:
Aqua (woda), Glycerin (substancja nawilżająca, ułatwia wnikanie innych substancji), Cetearyl Alcohol (emolient tłusty, może zapychać), Methylpropanediol (działanie nawilżające, konserwant), Butyrospermum Parkii Butter (masło shea, emolient tłusty, może zapychać, nawilża i wygładza), Ethylhexyl Stearate (emolient tłusty, może zapychać), Dicaprylyl Ether (emolient suchy, pozostawia matowy film), Glyceryl Stearate Citrate (emulgator), Hydrogenated Coco-Glycerides (olej kokosowy), Cocoglycerides (mieszanina monoglicerydów oleju kokosowego, może zapychać, emolient tłusty), Panthenol (nawilża, działa przeciwzapalnie, regeneruje), Glycyrrhiza Inflata Root Extract (wyciąg z korzenia lukrecji, wstrzymuje wodę w tkankach, nawilża i koi), Vitis Vinifera Seed Oil (olej z pestek winogron), Glyceryl Glucoside (nawilża, kondycjonuje), Caprylic/Capric Triglyceride (substancja konsystencjotwórcza), Ethylhexylglycerin (konserwant),Trisodium EDTA (konserwant), Sodium Carbomer (zagęstnik), Phenoxyethanol (konserwant)




Podoba mi się to, że w składzie nie znajdziemy ani parafiny, ani barwników, ani substancji zapachowych. Jestem zadowolona z tego kremu i na pewno będę do niego wracać. Nie podrażnia mojej skóry ani jej nie zapycha. Bardzo dobrze nawilża i redukuje zaczerwienienia. Lekko łagodzi podrażnienia. Rano budzimy się z ładną i nawilżoną skórą.

11 komentarzy :

  1. fajnie, że dobrze działa na skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie próbowałam,ale moja skóra zimą też kaprysi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że nie zawiera w składzie parafiny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam próbkę tego kremu w wersji na dzień było całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że nie ma parafiny w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm popatrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak parafiny jak najbardziej na plus. ;) Bardzo lubię nivea. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest okey ale nie żeby był efekt wow po nim

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie przepadam za kremami Nivea, ale fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie komsetyki nivea, duży plus jak dla mnie, że nie powodują uczulenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.