Wibo Your Fantasy 241

Ostatnio mam jakąś fazę na lakiery ze złotymi drobinkami. Jakoś tak wychodzi, że to o takich ostatnio ciągle piszę. Dzisiaj kolejny z tej serii Wibo 241 - ciemna krwista czerwień wpadająca w bordo.

Wibo Your Fantasy 241 kolor na paznokciach, trwałość, opinia, recenzja

Cena to około 5 zł za 11 ml. Lakier jest bardzo rzadki, przez co nakładanie jest lekko upierdliwe, bo lakier rozlewa się na skórki. Pędzelek jest dość niewygodny, bo jak na mój gust trochę za długi i za miękki.

Wibo Your Fantasy 241 kolor na paznokciach, trwałość, opinia, recenzja

Mimo tego, że lakier jest rzadki to krycie jest dobre. Dwie warstwy wystarczają w zupełności. Schnie niestety bardzo długo i żadnym sposobem nie da się tego przyspieszyć. To jest wielki minus. Po około pięciu dniach pojawiły się pierwsze odpryski i otarcia. Zmywa się bez problemu. Nie odbarwia paznokci.

Wibo Your Fantasy 241 kolor na paznokciach, trwałość, opinia, recenzja

15 komentarzy :

  1. Cudowny kolorek :) Uwielbiam krwiste czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor :-) mój ulubiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor świetny, trwałość bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj dawno już nie miałam czerwieni na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek, mam podobny z sensiqua :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubiona czerwien jest z eveline :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedna z najpiękniejszych czerwieni jakie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna czerwień ! pierwsza myśl jak przeczytałam że zawiera drobinki była taka że na pewno mi się nie spodoba ale na zdjęciach bardzo ładna czerwień :) mam czerwony lakier w swojej kolekcji ale coś ostatnio się gorzej nakłada i będę musiała pomyśleć nad zakupem następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, ale ja się chyba zepsułam ;) nie po drodze mi ostatnio z takimi kolorami i ciągle wracam do nudziaków ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.