Wishlist 2015.

Jestem chyba ostatnią osobą, która dodaje ten post, ale co zrobić musiałam się porządnie zastanowić nad rzeczami, które chcę umieścić na liście. Zależało mi na tym żeby nie były to rzeczy, które kupuję od tak. Mama nadzieję, że uda mi się wszystko zdobyć. Pierwszy krok już zrobiony - jedna rzecz kupiona, oby tak dalej.

Niekosmetyczna

1.Etui na telefon i karta mini sd.
Case, który aktualnie mam założony jest już stary, brzydki i brudny. Nie mogę na niego patrzeć. Poza tym już mi się znudził. Karta mini sd jest mi potrzebna, bo poprzednia ześwirowała i przestała działać.

2.Biały koronkowy stanik.
Od bardzo dawna marzy mi się porządny biały koronkowy stanik. Bardzo zależy mi na tym, żeby ramiączka też były koronkowe i żeby pasek był ładnie wykonany. Strasznie ciężko taki znaleźć. Ten ze zdjęcia pochodzi z Intimissimi.

3. Spodnie piżamowe sztuk dwie.
Uwielbiam tego typu spodnie, a moje nadają się już do wymiany. Te ze zdjęcia pochodzą z F&F.

4.Lusterko na nóżce.
Moje poprzednie lusterko zostało w domu, bo moja mama bardzo się z nim zaprzyjaźniła i nie pozwoliła mi go zabrać. Aktualnie muszę się malować w lusterku, które muszę stawiać na pudełku po butach żeby móc zobaczyć w nim swoją twarz. #studenckieżycie Chciałam kupić takie samo jak mam w domu, ale niestety nie są już dostępne w IKEA. Na szczęście Rossmann ma coś podobnego.

5.Turban z mikrofibry sztuk trzy.
W tamtym roku kupiłam sobie dwa, żeby spróbować czy to faktycznie jest lepsze dla włosów niż zwykły ręcznik. Muszę przyznać, że to faktycznie bardzo fajny gadżet, ale moje włosy ledwo się w nich mieszczą i chcę poszukać jakiś większych egzemplarzy.

6."Lekko stronniczy jeszcze więcej"
Nie ma co pisać. Karola i Włodka uwielbiam i chętnie przeczytam.

7."Radzka radzi Tobie dobrze w tym"
Ciągle szukam stylu, szukam odpowiednich krojów i kolorów. Chętnie przygarnę książkę, która pomoże mi w robieniu zakupów.

8."Jak dbać o włosy"
Walczę o ładne długie włosy. Jest lepiej niż rok temu, ale ciągle potrzebuję więcej informacji.

9.Butelka Bobble
Powody są dwa: po pierwsze oszczędność pieniędzy po drugie wygoda.

10. Płyta "Mental House" Afromental
Zespół, który bardzo lubię i do którego mam wielki sentyment, bo to ich płyta była moją pierwszą, to od nich się zaczęło. Teraz za półce mam dokładnie 45 płyt.

Kosmetyczna

1.Coś do wybielania zębów.
Do końca jeszcze nie wiem co. Może Blanx, może Biała Perła. Możecie mi coś polecić?

2.Różana maseczka Khadi.

3.Czarne mydło.

4.Joico Moisture Recovery Treatment Balm.

5.Peeling cukrowy Go Cranberry.

6.Bronzer The Balm Bahama Mama.

7.Sephora Glitter Khaki Eyeliner.

8.Róż Benefit Rockateur.

9.Duraline Inglot.

10.Rozświetlacz The Balm Mary-Lou.

12 komentarzy :

  1. Sporo tego :) Czarne mydło też mi się marzy, jestem bardzo ciekawa czy rzeczywiście jest tak dobre, jak dziewczyny piszą na blogach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dostałam takie lusterko od Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jesteś ostatnia bo ja za moją dopiero będę umieszczać za jakiś czas ;) I też będzie na niej mary lou! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych życzeń :) U mnie ta pasta blanx się nie sprawdziła, ale białej perły nie miałam, więc nie mogę się wypowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie chciejstwa :) Muszę sobie zrobić listę w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. PRZEPIĘKNY stanik. uwielbiam czarne

    OdpowiedzUsuń
  7. turban do włosów i produkty The Balm też chwiałabym mieć ale muszę wykorzystać swoją paletę do konturowania ze sleeka , która świetnie się spisuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym chętnie weszła w posiadanie takiego cyckonosza, jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co nieco z Twojej listy bym też chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Twojej listy mam Duraline :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie piżamowe z F&F bardzo mi się podobają, ale ja najcześciej kupuję w lumpeksach - można trafić na naprawdę fajne spodnie z C&A czy H&M

    OdpowiedzUsuń
  12. A Mary Lou Manizer kup koniecznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.