Energetyzujący krem do twarzy Słonecznik i Karotka.

Krem do twarzy to moja podstawa pielęgnacji. Przy cerze suchej odpowiedni poziom nawilżenia jest bardzo pożądany. Wpadł mi w oko pewien krem, który oprócz nawilżenia miał wyrównywać koloryt i rozświetlać cerę.

Energetyzujący krem do twarzy Słonecznik i Karotka Avon naturals skład i analiza składu, recenzja, opinia, działanie.

Cena za 75 ml kremu to około 14 zł. Konsystencja jest dość rzadka i lejąca, dzięki czemu bardo szybko się wchłania. Zapach jest delikatny i przyjemny, wyraźnie marchewkowy. Jest bardzo wydajny, mała ilość wystarczy do pokrycia całej twarzy.

Skład i analiza:
Aqua (woda), Glycerin (nawilża, wspomaga wchłanianie substancji), Caprylic Tryglyceryde (emolient tłusty, może zapychać, wygładza i zmiękcza), Stearic Acid (emulgator, substancja renatłuszczająca), Ethylhexyl Methoxycinnamate (filtr UV), Dimethicone (emolient suchy, nie zapycha, tworzy film na skórze), Sorbitan Stearate (emulgator), Cetyl Alcohol (emolient tłusty, może zapychać, wygładza i zmiękcza), Glyceryl Stearate (emolient tłusty, może zapychać, wygładza i zmiękcza), Carbomer (zagęstnik), Imidazolidinyl Urea (konserwant), Methylparaben (konserwant), Hydrogenated Polyisobutene (emolient, ułatwia rozprowadzanie), Parfum (kompozycja zapachowa), Potassium Hydroxide (regulator pH), Disodium EDTA (konserwant), Trimethylsiloxysilicate (emolient suchy, nie powoduje zapychania), Mica (daje efekt rozświetlonej cery), Thiodipropionic Acid (antyoksydant), Benzophenone-9 (filtr UV), Ascorbyl Palmitate (przeciwutleniacz), Alcohol Denat (konserwant może przesuszać), Gardenia Florida Flower Extract (nadaje zapach, działa jako antyoksydant), Helianthus Annuus Extract (wyciąg ze słonecznika, wyrównuje koloryt, działa jako antyoksydant), Daucus Carota Satvia Root Extract (ekstrakt z marchwi, regeneruje, stymuluje produkcję sebum, wyrównuje koloryt), Cl77891 (barwnik), Cl 19140 (barwnik), Cl14700 (barwnik)


Skład prezentuje się dość marnie. Składniki nawilżające są byle jakie i to odbija się na działaniu kremu. Poziom nawilżenia jest słaby, zdecydowanie za słaby dla mojej skóry. Krem nie ściąga skóry i jej nie zapycha. Delikatnie wyrównuje koloryt skóry, co bardzo mnie zaskoczyło, bo nie liczyłam na to, że cokolwiek się zmieni. Jednak różnica jest zauważalna. Krem może lepiej sprawdzić się u osób z normalną cerą, dla mnie jest zbyt słaby.

17 komentarzy :

  1. No szkoda, że taki marny niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie byłam zaciekawiona tą serią kremów Avon :) Ale bardzo lubię serię Solutions

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria Solutions jest o niebo lepsza ;)

      Usuń
  3. Mnie bardziej ciekawiła maseczka z tej serii, ale ze względu na kiepskie składy oba produkty sobie raczej odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nawet nie wiedziałam, że jest maseczka ;)

      Usuń
  4. Nie dziwie się, że jest słaby, w końcu takie są kremy z Avon. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dwa kremy, które działały bardzo fajnie, więc to nie jest reguła ;)

      Usuń
  5. Yes, I follow you on gfc #109, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oj kremy z avonu do buzi są cienkie..

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kiedyś z Avonu miałam fajny krem... Ale jak się sprawdził to go od razu wycofali- jakby złośliwie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Avon.. ehh nigdy nie pałałam sympatia do ich produktów do twarzy..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.