Plum Gold FM Group.

Ostatnio zakochałam się w ciemnych kolorach na ustach, chociaż podchodzę do nich trochę jak pies do jeża, bo nie czuję się w nich dość pewnie, jeszcze - pracuję nad tym. Dzisiaj pokażę Wam błyszczyk w kolorze Plum Gold, który zachowuję się (dzięki Ci Panie Producencie) bardziej jak pomadka w płynie niż jak błyszczyk.

Błyszczyk Plum Gold FM Group kolor na ustach, opinia, recenzja,

Cena za 9 ml to 23 zł. Opakowanie to klasyczna tubka, która nie wyróżnia się niczym szczególnym. Bardzo bardzo podoba mi się aplikator, który jest bardzo wygodny i precyzyjny. Możecie go zobaczyć poniżej.

Błyszczyk Plum Gold FM Group kolor na ustach, opinia, recenzja,

Zapach produktu również bardzo mi odpowiada. Jest delikatny, przyjemny lekko waniliowy. Pachnie jak ciasto, cudny.

Błyszczyk Plum Gold FM Group kolor na ustach, opinia, recenzja

W kolorze jestem absolutnie zakochana. Cudownie ciemny, ale nie mroczny. Rozświetlony bardzo dobrze zmielonymi, malutkimi, złotymi drobinkami. Efekt jest bardzo subtelny i nie wygląda tanio. Drobinki nie drapią w usta i są zupełnie niewyczuwalne. Pigmentacja jest świetna, a kolor bardzo intensywny.

Błyszczyk Plum Gold FM Group kolor na ustach, opinia, recenzja,

Nie wysusza ust ani nie podkreśla suchych skórek. W składzie zawiera olej sojowy, dzięki czemu delikatnie nawilża i chroni usta przed czynnikami zewnętrznymi. Zawiera również witaminy, które ujędrniają i wygładzają skórę ust, a wosk pszczeli dodatkowo ją pielęgnuje i natłuszcza. Promieniowanie słoneczne też nam nie straszne, bo błyszczyk zawiera filtry UV. 

Błyszczyk Plum Gold FM Group kolor na ustach, opinia, recenzja,

Trwałość to około 4 godziny. Jeżeli będziemy coś jeść lub pić to błyszczyk zejdzie całkowicie. Schodzi równomiernie, nie rozmazuje się i nie pozostawia plam. Co najważniejsze to chyba mój pierwszy błyszczyk, który zupełnie się nie klei. Bardzo polubiłam się z Plum Gold i polecam wszystkim fanom mocnego koloru, nawet tym, którzy nie lubią błyszczyków.

10 komentarzy :

  1. Nie przepadam za błyszczykami, nawet zachęty mnie nie przekonują :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny odcień z oriflame :) Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich ciemnych błyszczyków;/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba, piękny kolor, i to iskrzenie. lubię gdy błyszczyk ma jakiś odcień a nie jest prawie transparentny. super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię błyszczyków, ale ładnie wygląda na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze nie mogę się przekonać do ciemnych kolorów, ale na twoich ustach naprawdę ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat kolorek nie dla mnie, ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglada na ustach. Lubię takie wyraziste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.