Śnieżny Top Jewels nr 4 od Lovely.

Mam szlaban na kupowanie lakierów, ale kiedy zobaczyłam ten top nie mogłam się oprzeć. Prawdziwe zimowe cudneńko, które idealnie imituje śnieg. Świetnie wygląda na jasnym i na ciemnym lakierze, udało mi się wykonać przy jego pomocy również propozycję walentynkowego mani. Jedyny problem jaki mam z tym lakierem to zmywanie, wymaga bardzo dużo cierpliwości, której ja nie mam. Na wszystkich zdjęciach nałożona jest jedna warstwa topu.

Śnieżny Top Jewels nr 4 od Lovely



Śnieżny Top Jewels nr 4 od Lovely

Śnieżny Top Jewels nr 4 od Lovely

Śnieżny Top Jewels nr 4 od Lovely

14 komentarzy :

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.