Avon Lime.

Pierwszy Dzień Wiosny już za nami, więc można przerzucić się na bardziej żywe i pastelowe kolory lakierów. Nie ukrywam, że bardzo mnie to cieszy, bo trochę znudziły mi się już te wszystkie smutne, ciemne barwy. Dzisiaj o lakierze z Avon, który trochę rozczarował mnie swoim kolorem, bo w katalogu wyglądał na bardziej neonowy i żywy, a okazał się być przygaszonym pastelem. Mimo to bardzo mi się podoba.

Lakier do paznokci Avon Lime, kolor na paznokciach, recenzja, opinia, trwałość.

Cena za 12 ml to około 25 zł.  Konsystencja jest w porządku. Lakier dobrze się nakłada i nie ścieka na skórki. Pędzelek jest klasyczny, wygodny i dobrze rozprowadza lakier. Lime jest całkowicie kremowy, nie ma w nim żadnych drobinek.

Do pełnego krycia potrzebne są trzy warstwy, które na szczęście wysychają bardzo szybko zgodnie z obietnicami producenta. Trwałość niestety nie jest zbyt dobra, bo jest to tylko cztery dni, a dla mnie jest to słaby wynik. Później zaczyna odpryskiwać, a końcówki są poważnie starte. Zmywa się bez problemu i nie odbarwia paznokci.

13 komentarzy :

  1. Bardzo ładny. Niesamowicie poodobają mi sie takie kolory u innych, bo na moich paznokciach jakoś zielenie nie mają racji bytu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale może kiedyś się przekonasz :)

      Usuń
  2. Ja na ostatnich targach kosmetycznych kupiłam wlasnie taki kolor jak Ty chciałas, taki neonowy, ale ten tez przyjemny xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal szukam, wiem że Orly taki ma, ale jednak wolałabym coś tańszego ;)

      Usuń
  3. Mnie się nawet podoba, lubię takie przygaszone odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, taki niedojrzały banan :)

      Usuń
  5. Ciekawy kolor, chociaż do mnie nie przemawia, bo mam zbyt "oliwkową" cerę i wyglądam w takim, jak trup! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, letni kolor. Podoba mi się.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.