Catty Grey.

Ostatnio Grey jest bardzo na topie. Film, książka - dwa hity, do których zupełnie mnie nie ciągnie. Przez to jednak nie będę rezygnować z szarości wszystkich jej odcieni, bo jest to jeden z moich ulubionych kolorów. Także dzisiaj One Shade of Grey - Catty Grey od FM Group.


Cena za 10 ml lakieru to 18 zł. Konsystencja jest w porządku, lakier dobrze się rozprowadza i nie ścieka na skórki. Pędzelek jest klasyczny, dość miękki i bardzo wygodny. Kolor jest całkowicie kremowy i przepięknie odbija światło, ale jest to typowa cecha lakierów FM Group.


Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Lakier wysycha bardzo szybko , jest to kwestia średnio 5 minut na jedną warstwę. Trwałość to około 5 dni w nienaruszonym stanie. Po tym czasie lekko starły mi się końcówki, na żadnym paznokciu nie było odprysków. Catty Grey zmywa się bardzo łatwo. Nie rozmazuje się po palcach i nie odbarwia paznokci. Jak najbardziej polecam, świetny lakier.

21 komentarzy :

  1. Kolor śliczny, a Twoje paznokcie jakie długie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo ładny :). A paznokci zazdraszczam bo moim jeszcze daleko do ideału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj uwierz, że moim też jeszcze daleko. Może na to nie wygląda, ale tak jest ;) Bardzo mi się rozdwajają, ale za to rosną jak szalone, więc wszystko się wyrównuje :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Już mi w nich niewygodnie, więc niedługo pewnie je skrócę ;P

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy kolor. Lubię takie odcienie na paznokciach.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem miły szaraczek : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca kolor w moim typie, ale paznokcie masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również bardzo lubię szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor zupełnie nie mój ale paznokcie niczego sobie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jakie ładne paznokcie
      Ja ostatnio mam problem ze swoimi i nie maluję

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.