Oliwkowy krem do stóp Verona.

Producenci przyzwyczaili nas do tego, że jeżeli produkt jest oliwkowy to powinien bardzo dobrze nawilżać i wygładzać pielęgnowaną okolicę. Przy okazji zakupów online dawno temu zdecydowałam się na zakup kremu do stóp Verona. Myślałam, że nawilżenie będzie dobre, a przynajmniej przyzwoite, bo krem dostał nagrodę Qultowy Kosmetyk.

Oliwkowy krem do stóp Verona moja opinia, działanie, recenzja, skład i analiza składu.

Cena za 75 ml to około 5 zł. Krem pachnie ładnie. Konsystencja jest w sam raz. Opakowanie bez zastrzeżeń - miękkie, wygodne, solidne. Wydajność jest bardzo słaba, znika momentalnie. Zapach jest bardzo delikatny, słabo wyczuwalny. Kiedy go kupowałam niestety nie udało mi się znaleźć składu nigdzie w sieci, więc kupiłam go w ciemno i jak zobaczyłam skład to już wiedziałam, że nic dobrego z tego nie będzie.

Skład i analiza:
Aqua (woda), Cetyl Alcohol (emolient tłusty, tworzy film ochronny, zmiękcza, wygładza), Stearyl Alcohol (emolient tłusty, tworzy film ochronny, zmiękcza, wygładza), Ceteareth-20 (emulgator), Caprylic Triglyceride (emolient tłusty, tworzy film ochronny, zmiękcza, wygładza). Cyclopentasiloxane (emolient tłusty, tworzy film ochronny, zmiękcza, wygładza), Cetearyl Alcohol (emolient tłusty, tworzy film ochronny, zmiękcza, wygładza), Urea (nawilża, zmiękcza), Sodium Polyacrylate (odpowiada za utrzymanie wody w skórze), Isododecane (produkt ropopochodny, działanie podobne do parafiny), Polysorbate-80 (emulgator), Propylene Glycol (nawilża, ułatwia wnikanie innych substancji), Olive Leaf Extract (wyciąg z liści oliwnych, działanie przeciwzapalne i regenerujące). Panthenol (nawilża, działa przeciwzapalnie, wspomaga regenerację), 4-Terpineol (działanie przeciwzapalne), Phenoxyethanol (konserwant), Methylparaben (konserwant), Propylparaben (konserwant), Ethylparaben (konserwant), Butylparaben (konserwant), Isobutylparaben (konserwant), Parfum (kompozycja zapachowa), DMDM Hydratonin (konserwant), Disodium EDTA (konserwant), Benzyl Benzoate (kompozycja zapachowa), Benzyl Salicylate (kompozycja zapachowa), Butylphenyl Methylpropional (kompozycja zapachowa), Citronellol (kompozycja zapachowa), Geraniol (kompozycja zapachowa), Hexyl Cinnamal (kompozycja zapachowa), Hydronycitronellal (kompozycja zapachowa), Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde (kompozycja zapachowa), Limonene (kompozycja zapachowa), Linalool (kompozycja zapachowa), Eugenol (kompozycja zapachowa)

Skład to jakiś koszmar. Napchali tam samych syfów a ja się dziwię, że krem nie działa. a czasami nawet mam wrażenie, że szkodzi moim stopom. Nie nawilża, nie wygładza, nie zmiękcza. Totalna beznadzieja. Nieważne w jakiej ilości, ani w jaki sposób go zaaplikujemy, ten krem nie robi nic. Czasami mam wrażenie, że kiedy posmaruję nim stopy wieczorem, to rano budzę się z bardziej wysuszonymi niż jakbym nie użyła żadnego kremu. Bardzo odradzam. Omijajcie go jak najszerszym łukiem.

3 komentarze :

  1. no to faktycznie- dobrze ze tu trafilam.. nie lubie wydawac pieniedzy na produkt ktory nie jest warty funta kłaków

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.