Peeling Synergen Fruity Flirt.

Peelingi to dla mojej skóry ciężki temat. Większość bardzo mnie podrażnia, powoduje zaczerwienienia i co najgorsze przesusza. Kupując peeling Synergen, przeznaczony do skóry mieszanej, nie spodziewałam się tego, że sprawdzi się u mnie aż tak dobrze.

Cena za 150 ml to około 8 zł. Zamknięty jest w miękkiej tubce zamykanej na klik. Zapach nie do końca do mnie przemawia, bo jest bardzo sztuczny i chemiczny, lekko kwaskowaty. Konsystencja jest bardziej żelowa, dlatego moim zdaniem nazwa nie jest trafiona, bo jest to bardziej żel peelingujący niż peeling, ale mi to bardzo odpowiada. Muszę przyznać, że jest bardzo wydajny. Mam go jakoś ponad rok, używam raz w tygodniu a dopiero docieram do końcówki opakowania.


Skład i analiza:
Aqua (woda), Palmitic Acid (emolient tłusty, tworzy ochronny film, emulgator), Stearic Acid (substancja renatłuszczająca), Sodium Laureth Sulfate (silna substancja myjąca), Glycerin (nawilża, wspomaga wnikanie innych substancji), Sodium Cocoyl Isethionate (delikatny środek myjący), Cocamidopropyl Betaine (substancja myjąca), Acrylates Copolymer (składnik konsysyencjotwórczy), Sodium Hydroxide (regulator pH), Phenoxyethanol (konsterwant), Polyethylene (drobinki), Coconut Acid (roślinny kwas tłuszczowy z kokosa), Parfum (kompozycja zapachowa), Sodium Chloride (składnik konsysyencjotwórczy), Glyceryl Oleate (emulgator), Coco-Glucoside (emulgator), Citric Acid (kwas cytrynowy, powoduje złuszczanie i niweluje przebarwienia), Sodium Isethionate (składnik konsysyencjotwórczy), Linalool (kompozycja zapachowa), Methylisothiazolinone (konserwant), Cl47005 (barwnik), Cl42090 (barwnik)

Drobinki są bardzo drobne, dzięki czemu peeling Synergen jest bardzo delikatny i nie powoduje u mnie żadnych podrażnień. Nie spowodował też u mnie żadnego ściągnięcia ani przesuszenia. Nie zauważyłam tego, żeby zwężał pory, ale świetnie radzi sobie z ich oczyszczaniem. Po zastosowaniu Fruity Flirt skóra jest dobrze oczyszczona, ale nie jest pozbawiona naturalnej bariery. Nie spodziewałam się tego, ale peeling spisuje się naprawdę dobrze, będę do niego wracać.

10 komentarzy :

  1. Mam z tej marki puder i jest dla mnie niezastąpiony :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, że się sprawdza :). Ja mam puder tej marki, który po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej marki jeszcze nie nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie właśnie różnie z tymi podrażnieniami ale skoro ten ma delikatne drobinki to może moja skóra nie będzie się buntować. Szczególnie, że cena bardzo niska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę peelingi gruboziarniste. Mam wrażenie, że lepiej radzą sobie z moją problematyczną cerą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jest to nowość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam go. Ja używam często peelingów bo uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej marki miałam różowy peeling, który był tak ostry, że zużywałam go do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki, nie miałam nigdy żadnego kosmetyku...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.