Projekt denko 2/2015.



1.Perfumy FM Group seria Hot zapach nr 27, który podobno jest odpowiednikiem zapachu Hypnotic Poison Christian Dior. Bardzo mi się podobał i na pewno do niego wrócę. Trwałość świetna. Kupię ponownie.

2.Żele pod prysznic Isana. Tanie, dobre, nie wysuszają, słabo wydajne. Kupię ponownie. Wersja z proteinami mleka spodobała mi się bardziej. Kwiat pomarańczy nie porwał mnie zapachem.

3.Pianka do golenia Gillette Satin Care with a touch of Olay. Pianka nie zachwyciła mnie głównie dlatego, że przy jej użyciu bardzo łatwo się zacinałam, a przecież tu nie o to chodzi. Nie kupię ponownie. Pełna recenzja.

4.Balsam pod prysznic Eveline Argan Oil. Miałam 3 próbki o pojemności 30 ml każda, więc uważam, że mogę coś powiedzieć na temat działania. Nawilżanie jest średnie, ale wystarcza do tego żeby przeżyć. Myślę, że na lato będzie to bardzo fajny produkt, zwłaszcza dla osób, które nie mają suchej skóry. Zapach jak dla mnie to jakiś koszmarek. Jest bardzo bardzo mocny, słodki i gryzący. Do tego bardzo długo się utrzymuje. Nie kupię.


1.Szampon do włosów z aloesem i granatem Alterra. Dobrze myje, nie robi krzywdy włosom, jest bardzo wydajny. Niestety wypływa niekorzystnie na szybsze przetłuszczanie się. Nie kupię ponownie. Pełna recenzja.

2.Suchy szampon Batiste Floral & Flirty Blush. Ta wersja zapachowa zupełnie do mnie nie przemawia. Śmierdzi sikami. Działanie w porządku. Nie kupię ponownie. Pełna recenzja.

3.Maska rozświetlająca włosy Marion. Zużyłam jedną saszetkę z trzech i jakoś nie wyrwało mnie z kapci. Włosy są nawilżone i miękkie, dobrze się rozczesują, ale nadal brak im blasku. Nie kupię ponownie.


1.Płyn dwufazowy Rival de Loop. Jest o wiele słabszy od Ziajki. Praktycznie nie radzi sobie ze zmywaniem. Straszny słabiak, dobrze że miałam tylko miniaturkę. Nie kupię ponownie.

2.Odżywcza maseczka do twarzy z masłem Shea Avon Planet Spa. Działanie było zauważalne. Skóra stawała się nawilżona, miękka i promienna. Kupię ponownie.

3. Krem-żel pod oczy Beautiful Hydration Avon Solutions. Dość dobrze nawilża, lekko napina skórę. Ładnie ożywia spojrzenie. Kupię ponownie. Pełna recenzja.

4.Maseczka pod oczy Rival de Loop Omega 3. Zużyłam 1/4 opakowania i jestem bardzo zadowolona. Świetnie nawilża. Kupię ponownie.


1.Zmywacz do paznokci Yves Rocher. Mój zdecydowany ulubieniec. Świetnie zmywa, ładnie pachnie, nie robi krzywdy paznokciom. Kupię ponownie. Pełna recenzja.

2.Lakier Wibo WOW Glamour Sand nr 3.  Bardzo lubiłam ten lakier. Świetny efekt, trwałość i połączenie kolorów. Kupiłabym ponownie. Pełna recenzja.


1.Krem BB Avon Solutions. U mnie zupełnie się nie sprawdził. Kolor pomarańczowy. Skutecznie zraził mnie do produktów z dwoma literkami B w nazwie. Nie kupię ponownie. Pełna recenzja.

2. Puder antybakteryjny Synergen. Zaraz po Rimmel Stay Matte to mój ulubiony puder. Ładnie wykańcza makijaż, dobrze trzyma mat. Niestety bardzo ciężko go kupić, bo zazwyczaj wszystkie sensowne kolory są wykupione. Kupię ponownie.

3.Eyeliner w pędzelku Lovely. Czerń nie jest wystarczająco czarna, do tego eyeliner bardzo lubi się wykruszać i osypywać. Pędzelek bardzo wygodny. Na cieniach wygląda o niebo lepiej, ale też nie grzeszy trwałością. Nie kupię ponownie. Pełna recenzja.

4.Korektor rozświetlający Invisible Light Avon. Rozświetla bardzo fajnie, ale krycie beznadziejne, a to na tym drugim zależy mi bardziej. Nie kupię ponownie. Pełna recenzja.

5.Korektor antybakteryjny Bell. Krycie i trwałość na minus. Nie kupię ponownie. Pełna recenzja.

6.Tusz Yves Rocher Sexy Pulp. Jeden z lepszych tuszy jakie było mi dane używać. Kupię ponownie. Pełna recenzja.






31 komentarzy :

  1. Całkiem niezłe denko ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja tam zapach tego balsamu pod prysznic uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety za takimi nie przepadam ;)

      Usuń
  3. Też wykańczam tą maseczkę z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli u Ciebie też się sprawdza ;)

      Usuń
  4. Gratuluje denka i to na prawdę ciekawego :)) miałam styczność z paroma produktami, ale też wiele mnie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze ci poszło :) Kiedyś namiętnie używałam pudru Synergen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale teraz Rimmel go zastąpił ;)

      Usuń
  6. Miałam sporo rzeczy z Twojego denka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polubiłam ten balsam pod prysznic Eveline, zwłaszcza za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli jednak ma swoich zwolenników :)

      Usuń
  8. nie miałam stycznosci z żadnym z produktów :/
    wspólna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauważyłam kilka produktów, które goszczą i u mnie, np żel pod prysznic Isana Kwiat pomarańczy. Zapach podobnie jak Ciebie nie ujął mojego serca, ale będę próbowała inne wersje zapachowe, gdyż produkt sam w sobie sprawdza się bardzo dobrze. ;-) http://sisters-review.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też próbuję inne, mango i kokos jest świetny :)

      Usuń
  10. Niezłe denko :). Znam tutaj ten żel z isana kwiat pomarańczy i był całkiem miły. A puder z Synergen faktycznie ciężko zdobyć w sensownym kolorze, ostatnio musiałam się nagimnastykować aby go znaleźć, ale na szczęście się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami przejdę trzy Rossmanny i mi się nie udaje ;)

      Usuń
  11. Świetne denko, gratuluję. Szampon do włosów z aloesem i granatem Alterra znam i lubię, tyle że moje włosy nigdy sie nie przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tak po trzech - czterech dniach zaczynają wyglądać brzydko, a po tym szamponie ten czas skracał się o jeden dzień.

      Usuń
  12. Ja ostatnio odkryłam ciekawy produkt do golenia z Eos
    Tusz z YR fajny był ale czułam dyskomfort oka i przestałam używać

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieźle ;) Bardzo ładnie Ci poszło zużywanie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne Denko! Stosuje sama kilka z tych produktów i jestem zadowolona z efektów jakie mi przynoszą! Faktycznie żel pod prysznic kokosowy jest MEGA! Właśnie kończę już drugie opakowanie :D Do tego denka dodała bym jeszcze jakąś odżywkę do rzęs, jestem ostatnio wielką fanką takich preparatów z powodu moich krótkich rzęs. Najnowszym, a zarazem chyba jednym z lepszych które mogłabym poleci to BodetkoLash - nie uczula, daje oszałamiający efekt oraz jest wydajny !
    Gorąco polecam i Pozdrawiam!!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam BodetkoLash i jestem bardzo zadowolona. Do tej pory korzystałam z L4L ale strasznie mnie uczulało, więc postanowiłam skorzystać z czegoś nowego. Już od ponad 3 miesięcy stosuje Bodetko i jestem pod wielkim wrażeniem długości i gęstości moich rzęs ! Karo masz gust !

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.