Żel pod oczy Truly Radiant Avon Solutions.

Zachęcona ostatnim żelem pod oczy z Avon, postanowiłam dać się skusić na jakąś inną wersję. Wybór padł na Truly Radiant.

Avon Solutions Truly Radiant żel pod oczy moja opinia, recenzja.

Cena za 15 ml to około 15 zł. Podobnie do swojego poprzednika zawiera maleńkie rozświetlające drobinki. Konsystencja jest żelowa dość gęsta. Tubka bardzo wygodna i miękka, dozownik w porządku. Jest wydajny. Pierwsza rzecz która mnie przeraziła to zapach. Bardzo mocno alkoholowy. Czysty spirytus rzekłabym.

Działanie też nie zachwyca. Żel jest bardzo lekki. Nawilża słabo, jak dla mnie za słabo. Nie zmniejsza widoczności cieni, nie ma też żadnego wpływu na opuchnięcia. Jedyne co jest na plus to efekt ładnie rozświetlonych okolic oczu. Najgorszą jego wadą jest to, że piecze w oczy. Zazwyczaj używam go rano, kiedy mam założone soczewki, więc żadnego pieczenia nie odczułam. Ale kiedy pewnego pięknego dnia postanowiłam pozostać w okularach i nałożyłam ten krem pod oczy ( nawet nie miał szans dostać się do środka) okazało się, że piecze okropnie. Oczy łzawią i robią się czerwone okropnie.

16 komentarzy :

  1. Oj dawno już nic nie używałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam punktowy żel na wypryski z tej serii i do niczego był :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jeszcze krem na noc i też za bardzo nic nie robił. Jedyny warty uwagi produkt z tej serii to krem brązujący ;)

      Usuń
  3. Mnie też niestety bardzo szczypał w oczy więc szybko poszedł odstawkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że skład wypchali alkoholem. To by tłumaczyło zapach, pieczenie i beznadziejne działanie.

      Usuń
  4. Dobrze, ze go nie kupiłam... Miałam kiedyś na niego ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się oszczędzić zawodu i pieniędzy ;)

      Usuń
  5. Dostałam kiedyś ten żel w prezencie i miałam bardzo podobne odczucia do Twoich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj to właśnie jest urok Avonu- dużo uczulających kosmetyków i kiepskich składów :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie wierzę w działanie kosmetyków z Avon. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam kosmetyków Avon do twarzy:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno bym go nie kupiła-jakoś nie ufam ich kosmetykom do twarzy, poza maseczkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro piecze w oczy, to będę go omijać :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.