Manhattan Lotus Effect 67N.

Lakiery do paznokci to jedne z moich ulubionych produktów z kolorówki. Producenci zasypują nas kolorami i różnego rodzaju wykończeniami. Pierwszy raz mam styczność z lakierami marki Manhattan. Kolor 67N z serii Lotus Effect dostałam gratis do zakupów w drogerii internetowej ekobieca.pl

Manhattan Lotus Effect 67N efekt kolor na paznokciach trwałość recenzja opinia.

Dane techniczne

Cena za 11 ml to 5 zł. Pędzelek jest długi i bardzo miękki, ale mimo to manewruje się nim bardzo wygodnie. Konsystencja jest dość rzadka dlatego lakier lekko spływa na skórki i nakłada się dość nierównomiernie. Lakier jest ważny przez 24 miesiące od momentu otwarcia.


Efekty


Kolor jest trudny do zdefiniowania. Jest to filet lekko przełamany granatem i w różnym świetle wygląda inaczej, czasami nawet wpada w szarości. W świetle dziennym wygląda tak jak na zdjęciach. Wykończenie jest ładne, paznokcie się błyszczą i odbijają światło, ale nie jest to taki blask jakiego ja oczekuję.

Lakier wysycha średnio szybko. Po pomalowaniu ostatniego paznokcia pierwszy jest jeszcze wilgotny. Między warstwami trzeba odczekać około 5 minut, a do pełnego krycia potrzebne nam są dwie warstwy lakieru. Trwałość jest dość zadowalająca. Bez żadnych uszczerbków utrzymał się u mnie cztery dni. Piątego dnia pojawiły się lekkie otarcia na końcówkach. Nie odpryskiwał. Nie sprawiał też żadnych problemów przy zmywaniu ani nie odbarwił płytki paznokcia.

10 komentarzy :

  1. o ja mam podobny z virtuala : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się średnio nakłada. Ale trwałość niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylpasja by Magda11 kwietnia 2015 12:52

    4 dni? zadowalająca liczba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jak najbardziej w moim guście. Śliczny.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam chyba 2 lakiery z tej serii i średnio mi się spodobały. Granat jest w porządku, ale mięta mnie tak irytowała swoim mazaniem się, że w końcu ją sobie odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo mi się podoba. Plus za trwałość, ale spływania na skórki wprost nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.