Rimmel Blue Vogue.

Wiem, że idzie wiosna. Wiem, że na paznokciach powinny królować pastele i piękne słodkie kolorki, ale ostatnio miałam ochotę na coś zupełnie innego. Mocnego, ciemnego i nieoczywistego. Blue Vogue idealnie spełniał moje oczekiwania.

Rimmel Blue Vogue 400 kolor, efekt, recenzja, blog, trwałość.

Dane techniczne


Cena za 12 ml lakieru to około 20 zł. Niestety nie jest już dostępny w drogeriach stacjonarnych, ale bez problemu można go nadal dostać w internetowych. Konsystencja jest w sam raz. Ta seria lakierów ma mój ulubiony typ pędzelka, czyli szeroki, płaski i zaokrąglony na końcu. Lakier jest ważny przez 30 miesięcy od momentu otwarcia. 

Rimmel Blue Vogue 400 kolor, efekt, recenzja, blog, trwałość.

Efekty


Bardzo lubię ten kolor. Jest ciemny, ale wykończenie jest mocno błyszczące, więc lakier nadal wygląda ładnie i elegancko. W zależności od światła ma różne odcienie. Czasami wygląda na bardzo ciemny i wpada w czerń, ale tak naprawdę jest to bardzo ciemny granat. Lubię go nosić również na stopach.

Jeśli chodzi o właściwości lakieru muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Nakłada się bardzo dobrze, nie ścieka na skórki i rozprowadza się bardzo równomiernie. Blue Vogue wysycha bardzo szybko i nie bąbelkuje. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Trwałość jest bardzo dobra. Pierwsze otarcia na końcówkach pojawiły się po sześciu dniach. Lakier nie odprysnął. Zmywa się dobrze. Lekko rozmazuje się na skórki, ale jest to dość normalne przy tak ciemnych kolorach. Nie odbarwia paznokci. 

10 komentarzy :

  1. Piękny kolor :) Coś dla mnie :) Szkoda tylko,że stacjonarnie nie jest już dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie miałam takiego ciemnego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę serię, mam z niej dwa lakiery i zarówno pędzelek, jak krycie (moje są pastelowe) i czas schnięcia są w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wdowa Po Stalinie24 kwietnia 2015 23:03

    intrygujący kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo osób chwali te lakiery :) kolor ładny, ale nie w moim stylu :D kojarzy mi się z piękną nocą <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor piękny. Ja jednak nie umiem malować takimi kolorami swoich paznokci bo jakoś wtedy wszystko dookoła tez jest w lakierze...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jest ten kolor, bardzo w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.