Wibo Express Growth 278.

Mam nadzieję, że wybaczycie mi kolejny z kolei post lakierowy, ale totalnie rozłożyła mnie choroba i nie mam dzisiaj siły pisać o produktach, którym trzeba poświęcić więcej uwagi. Dzisiaj opowiem Wam o kolejnym ciemnym lakierze, który jest bardzo nieoczywisty. Wibo 278 to połączenie granatu i fioletu z metalicznym błyskiem.


Dane techniczne


Cena za 8ml to około 6 zł. Konsystencja jest dość rzadka, ale na szczęście nie przeszkadza to w nakładaniu. Pędzelek jest klasyczny, dość miękki, dobrze się nim posługuje. Producent obiecuje nam przyspieszony wzrost paznokci. Ja takiego efektu nie zauważyłam, bo moje paznokcie same z siebie rosną jak szalone. Lakiery z serii Express Growth podobno zawierają w składzie wapń, proteiny soi oraz witaminy A, E i C. W to też za bardzo wierzyć mi się nie chce, tym bardziej, że na opakowaniu nigdzie nie ma podanego dokładnego składu, a tylko takim informacjom jestem w stanie wierzyć w stu procentach.


Efekty

Mimo rzadkiej konsystencji lakier nakłada się dobrze i nie ścieka na skórki. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Kolorek 278 wysycha średnio szybko. Trzeba odczekać około 10 minut pomiędzy warstwami. Mimo dość długiego czasu wysychania lakier nie bąbelkuje. Trwałość to cztery dni w stanie nienaruszonym. Po tym czasie pojawiają się pierwsze otarcia i lakier zaczyna odpryskiwać. Zmywa się bez problemów. Nie odbarwia płytki paznokcia. Przypominam, że wszystkie lakiery testuję bez bazy i topu.

8 komentarzy :

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.