Bloglovin wariuje.

Jakiś czas temu zauważyłam, że posty z Blogspot wyświetlają mi się na Bloglovin nawet z kilkudniowym opóźnieniem. Nie wiem czy jest to tylko mój problem czy wszyscy tak mają.

W każdym razie do tej pory mojego bloga przez Bloglovin można było śledzić spod starego adresu z Blogspota, ale zauważyłam, że kilka postów wcale nie pokazało się na tablicy, a kilka ukazało się ze znacznym opóźnieniem.

W związku z tym powstała nowa strona na Bloglovin do śledzenia mojego bloga pod nowym adresem. Tam posty ukazują się w czasie rzeczywistym i nie ma opóźnień oraz nic nie ginie tajemniczo w otchłaniach internetu.

Zachęcam do obserwowania nowej strony. To tylko jeden klik.



Karolina W blog.

6 komentarzy :

  1. Hej, mnie nie pojawiają się w ogóle ostatnio... Wyświetla mi się "blog w kwarantannie". Nie mam pojęcia o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, w takim razie nie jestem sama, ale u mnie nie jest aż tak źle, bo wyświetla mi się większość wpisów. Oby to szybko naprawili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rzadko korzystam z Bloglovin...

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście z Dresslink ? Byłabym ogromnie wdzięczna ! :) Z góry dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zawsze i nigdy nie było takich numerów. Poklikam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.