Cornflower FM.


Kupując ten lakier i później przygotowując się do pisania tego posta zastanawiałam się jak właściwie wygląda i co to cornflower. Okazało się, że jest to przepiękny chaber bławatek, który chyba każdemu z nas jest doskonale znany. Faktycznie lakier firmy FM Group Makeup idealnie oddaje kolor tego kwiatu.

Cornflower FM kolor, efekt, recenzja, trwałość, opinia, blog


Dane techniczne 


Cena za 10 ml lakieru to około 18 zł. Konsystencja jest w porządku, lakier nie jest ani za rzadki ani za gęsty. Pędzelek jest klasyczny, dość miękki, ale mimo to wygodnie się go używa. Kolor jak już pisałam Wam wyżej to dokładnie niebieski oddający barwę chabrów. Jest całkowicie kremowy i nie zawiera w sobie żadnych drobinek. Pięknie się błyszczy i odbija światło.

Cornflower FM kolor, efekt, recenzja, trwałość, opinia, blog

Efekty


Cornflower nakłada się dość dobrze. Nie ścieka na skórki, ale niestety lekko smuży i nie pokrywa paznokcia równomiernie. Dlatego do pokrycia moich dość długich paznokci musiałam użyć trzech warstw żeby uzyskać pełne krycie. Na szczęście lakier wysycha bardzo szybko, więc taka ilość warstw nie jest problemem. Trwałość jest całkiem niezła. Po pięciu dniach lakier zaczął odpryskiwać, otarć brak. Zmywał się dobrze i nie odbarwiał płytki paznokcia.



Od poniedziałku w Lidlu pojawią się nowe promocje. Tym razem sprzęty i akcesoria kuchenne w świetnych cenach. Przykładowo blender ręczny o mocy 600 W - takim można już fajnie podziałać zwłaszcza, że sprzedawany jest ze wszystkimi akcesoriami. W ofercie też świetna sokowirówka, która bardzo bardzo mnie kusi.

11 komentarzy :

  1. Kosmetycznie nawiedzona29 maja 2015 18:18

    Kolorek piękny ale jakoś nie mam przekonania do FM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyczne Testowanie29 maja 2015 18:48

    Piękny, idealny na lato ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś lakier z FM i dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię taki odcień ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie próbowałam , ale kolor bomba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.