Jedwabista odżywka z wyciągiem z owsa Yves Rocher.

Moje włosy wymagają dużego nawilżenia i wygładzenia. Dobra odżywka powinna też ułatwiać rozczesywanie i zapobiegać puszeniu się włosów. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat odzywek firmy Yves Rocher. Do zakupu odżywki z wyciągiem z owsa zachęciła mnie też filozofia marki.

Jedwabista odżywka z wyciągiem z owsa Yves Rocher działanie opinia recenzja blog efekty


Co obiecuje producent?


Twoje włosy są suche i szorstkie? Zapewnij im doskonałe odżywienie dzięki właściwościom regenerującym mleczka z owsa oraz olejku z migdała z ekologicznych upraw.
Efekt: Twoje włosy będą zdrowe, elastyczne, gładkie i błyszczące.
Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną, zawiera ponad 99% składników pochodzenia naturalnego. Bez parabenów, silikonu i sztucznych barwników.

Dane techniczne


Cena za 150 ml odżywki to około 12 zł. Odżywka zamknięta jest w dość miękkiej tubce zamykanej na klik. Konsystencja jest w porządku. Odżywka nie ścieka z włosów i wygodnie się aplikuje. Bardzo nie podoba mi się zapach. Jest mocny, kwiatowy i bardzo intensywny, utrzymuje się na włosach do kilku godzin. Przypomina mi kwiatowe perfumy starszej Pani.

Skład i analiza


Aqua (woda), Stearyl Alcohol (emolient, kondycjonuje, zmiękcza, wygładza, odbudowuje barierę lipidową), Cetyl Alcohol (emolient, kondycjonuje, zmiękcza, wygładza), Behenyl Alcohol (składnik konsystencjotwórczy), Behentrimonium Chloride (substancja myjąca, działa wygładzająco, ułatwia rozczesywanie, zapobiega elektryzowaniu), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów, nadaje blasku, nawilża, zmiękcza), Avena Satvia Kernel Flour (ekstrakt z owsa, przeciwutleniacz, zmiękcza, nawilża, regeneruje), Parfum (kompozycja zapachowa), Sodium Benzoate (konserwant), Citric Acid (regulator pH), Hydroxypropyltimonium Hydrolyzed Wheat Protein (hydrolizat protein pszenicy, utrzymuje wodę, nawilża, zmiękcza, wygładza, zmniejsza elektryzowanie), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride (substancja antystatyczna), Panthenol (nawilża, regeneruje, wygładza), Amyl Cinnamal (kompozycja zapachowa), Linalool (kompozycja zapachowa), Hexyl Cinnamal (kompozycja zapachowa), Butyphenyl Methylpropional (kompozycja zapachowa), Cinnamyl Alcohol (kompozycja zapachowa), Phenohexyethanol (kompozycja zapachowa), Isoeugenol , Hydroxycitronellal (kompozycja zapachowa)

Działanie


Odżywka ma całkiem przyjemny skład. Zachowana jest równowaga między składnikami nawilżającymi a proteinami. Dzięki temu moje włosy się nie buntowały, bo za proteinami nie przepadają. Odzywka Yves Rocher z wyciągiem z owsa dobrze nawilża i bardzo ładnie wygładza włosy. Są miękkie w dotyku i puszyste. Nie robią się strąki, a włosy są sypkie. Ułatwia rozczesywanie, stosując ją nie zaznałam kołtunów nawet gdy wiatr wytargał mi włosy. Jedyne do czego mogę się przyczepić to to, że nie zapobiega puszeniu. Przy zwiększonej wilgotności moje włosy od razu łapią wodę i staję się lwem.


10 komentarzy :

  1. Nie miałam tego produktu, chociaż jeśli pomaga w rozczesywaniu, to muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy raczej nie są bardzo wymagające, więc pewnie by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki z YR, ich szampony są moim numerem 1, a odżywek o dziwo nigdy nie wypróbowałam :) Muszę to zmienić, ale trochę ten zapach mnie zniechęca.. Może wezmę inną wersję;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię tę odżywkę akurat niedługo ją zdenkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ich szampony póki co sprawdzają się średnio, ale dopiero mam drugi, więc jeszcze mama kilka do przetestowania ;) Aktualnie używam też innej wersji odżywki i zapach też jest dość intensywny i kwiatowy, ale już nie tak brzydki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele dobrego słyszałam o tej odżywce, ale sama jej jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jest ta odżywka :) I nawet cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O puszeniu się włosów po tej odżywce już też gdzieś czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.