Liebster Blog Award #5

Po raz kolejny zostałam nominowana do odpowiedzi na pytania tym razem przez Kosmetycznie nawiedzoną. Dziękuję Ci bardzo za nominację i z przyjemnością odpowiadam na zadane pytania. 


 1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

 Zaczęło się od oglądania vlogów urodowych, później zaczęłam czytać blogi. Bezpośrednim bodźcem do założenia własnego bloga była chęć katalogowania i oceniania kosmetyków, bo nie byłam w stanie zapamiętać co mi się sprawdzało a co nie. Poza tym chciałam dzielić się moją opinią z innymi.

2. Gdybyś miała wybrać jedno miejsce na Ziemi, w którym mogłabyś mieszkać to co to by było za miejsce?

Za mało świata widziałam żeby móc wskazać konkretne miejsce. Musiałoby tam być ciepło przez większą część roku, ale nie cały czas. Prawdopodobnie byłoby to jakieś duże miasto albo jego bezpośrednie obrzeża. Nie wyobrażam sobie nie mieć dostępu do restauracji, kina, wydarzeń kulturalnych i wszelkiego rodzaju sklepów. Świetnie by było jakby gdzieś blisko znajdowała się plaża i morze albo jezioro.

3. Ulubiony wykonawca/zespół?

Ze mnie jest prawdziwy music junkie i słucham w sumie wszystkich typów muzyki, no, prawie. Nie jestem w stanie nikogo wyróżnić jakoś szczególnie, ale ograniczając się do polskiej sceny muzycznej uwielbiam: O.S.T.R., Miuosh, Afromental, Happysad.

4. Jaki blog najbardziej Cię inspiruje?

Bardzo lubię blog Aliny Rose, bo to ten jako pierwszy zaczęłam czytać. Kosmetyczna Hedonistka i Agu Blog to też moje ulubione blogi w kategorii beauty. Jeśli chodzi o kategorię lifestyle bardzo lubię czytać Anię z bloga Ania Maluje, Malvinę Pe - świetne teksty trafiające w punkt oraz Martę z bloga Marta Pisze. Często zaglądam też na Jadłonomię, Style Digger i Ubieraj się klasycznie.

5. Ulubiony youtuber?

To jest strasznie trudne pytanie. Mam 216 subskrypcji i ciężko jest wybrać, tym bardziej, że czasami są to zupełnie odrębne kategorie. Ograniczę się do polskich urodowych youtuberek. Mam dwie ulubione, Maxineczka i Red Lipstick Monster. Lubię je za charakter, profesjonalizm i to, że zawsze można u nich podpatrzeć coś nowego. Muszę chyba zrobić jakiś post z polecanymi kanałami, bo strasznie dużo tego mam.

6. Jakie są Twoje trzy największe zalety?

 Pierwsza, która przychodzi mi do głowy to to, że jestem bardzo dobrze zorganizowana. Zawsze mam wszystko rozplanowane, rozpisane. Nie mam też problemów z utrzymaniem porządku. Druga zaleta to to, że zawsze jestem miła i pomocna, zwłaszcza dla nowo poznanych osób. Gorzej jak ktoś mi zalezie za skórę, wtedy już nie jest tak kolorowo, ale staram się ;) Trzecia zaleta to szczerość i to, że jestem wygadana, bez problemu potrafię rozwiązać każdy konflikt i trudną sytuację. Nigdy nie owijam w bawełnę. Większość rzeczy mówię prosto z mostu, chyba że sprawa jest delikatna.

7. Co przysparza Ci w życiu największe problemy?

W sumie aktualnie nie mam czegoś co sprawiałoby mi wielkie trudności. Muszę pamiętać o tym, że nawet jak robi się trudno to trzeba przeć do przodu a nie rezygnować. Chciałabym zrobić prawo jazdy, ale póki co dopiero niedawno przyzwyczaiłam się do jazdy na przednim siedzeniu. Samo prowadzenie auta trochę mnie przeraża. Chciałabym też pozbyć się lęku wysokości, ale to mam już chyba prawie z głowy.

8. Ulubiona przekąska?

Bardzo lubię suszone chipsy bananowe. Banan z masłem orzechowym. Wszelkiego rodzaju koktajle. Bakalie i orzechy, zwłaszcza nerkowce. Owoce. Niestety uwielbiam też lody i czekoladę.

9. Którą markę kosmetyczną lubisz najbardziej?

Jeśli chodzi o kolorówkę aktualnie moją ulubioną marką jest Rimmel. W pielęgnacji króluje Dove i Ziaja. 

10. Jakim typem człowieka jesteś?

Jestem wygadanym, rezolutnym domatorem, który lubi zaszaleć, kocha muzykę i kosmetyki oraz utrudnianie sobie życia. Nigdy nie idę na łatwiznę i mam zapędy na perfekcjonistę. 

11. Co daje Ci największego powera w życiu?

Zdecydowanie muzyka. Jeszcze lepiej działa połączenie muzyki z wysiłkiem fizycznym, w związku z tym przypominam o sportowych okazjach cenowych. 

Nie będę nikogo tagować. Jeżeli ktoś z Was ma ochotę odpowiedzieć na pytania to serdecznie zachęcam :)

5 komentarzy :

  1. stylpasja by Magda28 maja 2015 15:12

    ja też niestety uwielbiam lody i czekoladę :D Fajne odpowiedzi! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyczne Testowanie28 maja 2015 15:21

    mmm suszone chipsy bananowe :) też uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Koktajle też bardzo lubię :). Ciekawa jestem tej listy z polecanymi kanałami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joanna Glogaza29 maja 2015 18:32

    Ooo ale mi miło, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.