Miss Sporty Lasting Colour 150.

Follow my blog with Bloglovin

Dzisiaj opowiem w kilku słowach o przedostatniej czerwieni w moich zbiorach i ostatnim kolorze lakieru z serii Lasting Colour. Pisałam Wam już o bordowym lakierze o numerku 340, który sprawdził się dobrze. Całkiem niedawno pokazywałam ciemną czerwień o numerze 151, która jest całkowicie beznadziejna. Dzisiaj przyszedł czas na trochę jaśniejszy odcień czerwieni. Lakier o numerze 150 jest o wiele lepszy jakościowo od o kilka tonów ciemniejszego 151.

Miss Sporty Lasting Colour 150 kolor, trwałość, recenzja, blog, efekt.

Dane techniczne

Cena za 7 ml lakieru to około 7 zł. Konsystencja na szczęście jest w porządku. Bałam się, że będzie tak samo gęsta jak w poprzednim lakierze z tej serii. Pędzelek jest szeroki, płaski i zaokrąglony na końcu. Pozwala na bardzo precyzyjną i wygodną aplikację lakieru. 

Kolor jest bardzo żywy i intensywny. Rzuca się w oczy. Określiłabym go jako czysto pomidorową jasną czerwień. Całkowity klasyk, który będzie wyglądał dobrze u każdego i będzie pasował do każdej stylizacji. 


Miss Sporty Lasting Colour 150 kolor, trwałość, recenzja, blog, efekt.


Efekty


Dzięki odpowiedniej konsystencji i pędzelkowi lakier aplikuje się bardzo dobrze, ale jeśli stracimy czujność może ściekać na skórki. Wysycha szybko. Do pełnego krycia wystarczy jedna warstwa lakieru, ale ja mimo wszystko wolę nałożyć dwie, bo wtedy lakier wygląda lepiej i ma bardziej nasycony kolor. Mam wrażenie, że wpływa to też pozytywnie na trwałość. Lakier nie bąbelkuje. Trwałość oceniam pozytywnie, bo lakier trzymał się u mnie sześć dni. Po tym czasie pojawiły się otarcia. Nie odpryskuje. Zmywa się bez problemów i nie odbarwia paznokci. 

10 komentarzy :

  1. Lubię czerwone pazurki . Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny kolor i ma u mnie spory plus za trwałosć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :) Kocham czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyczne Testowanie9 maja 2015 11:17

    klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobry wynik, bo u mnie te lakiery wytrzymują tylko kilka godzin :))

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetykovelove.blogspot.com10 maja 2015 20:08

    taką czerwień uwielbiam - klasyka :) Jeszcze przy Twoim kształcie paznokci wygląda to już ultrakobieco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.