Podkład Rimmel Stay Matte.

Seria Stay Matte Rimmel zachwyciła mnie pudrem, który jest moim zdecydowanym ulubieńcem. Nie byłabym sobą gdybym nie wypróbowała podkładu z tej serii. Będąc w drogerii miałam problem z wyborem koloru, bo w świetle sztucznym wszystko wygląda zupełnie inaczej niż później w dziennym. Wybrałam kolor numer 100 Ivory i teraz mam nauczkę na przyszłość, żeby zawsze brać sobie próbkę.

Podkład Rimmel Stay Matte blog, recenzja, opinia, kolor, trwałość, wykończenie, efekty, 100 Ivory

Co obiecuje producent? 


Matujący podkład Rimmel Stay Matte to lekki sposób na idealnie matową cerę bez śladu błyszczenia!
A wszystko za sprawą kompleksowej formuły podkładu Stay Matte. Dzięki super lekkim drobinkom pudru skóra jest jedwabiście gładka i miękka. Konsystencja lekkiego kremu wyjątkowo łatwo się rozprowadza i równomiernie łączy z cerą bez rolowania się i efektu maski. Matowe wykończenie zawdzięcza opatentowanej japońskiej formule żelu pielęgnacyjnego. Zawarty w podkładzie kaolin zapewnia matową oraz promienną cerę. Wszystko po to, by stworzyć nieskazitelne, jedwabne wykończenie makijażu, które utrzymuje się cały dzień, pozostawiając skórę świeżą i naturalnie matową.

Podkład Rimmel Stay Matte blog, recenzja, opinia, kolor, trwałość, wykończenie, efekty, 100 Ivory

Dane techniczne


Cena za 30 ml to 21 zł. Podkład zamknięty jest w grubej tubce zamykanej na zakrętkę. Wydobywa się łatwo i w odpowiedniej ilości. Kolor udało mi się wybrać dobrze, ale niestety w sztucznym świetle nie dało się zauważyć, że podkład ma różową tonację. Moja skóra jest zdecydowanie żółta, więc podkład mocno się odcina. Później doczytałam, że wszystkie kolory w tej serii są różowe, więc u mnie ten podkład odpada. Aktualnie używam go, bo ma fajne właściwości a różowość neutralizuję żółtym pudrem i wszystko wychodzi dość ładnie. Podkład Stay Matte jest bardzo wydajny. Konsystencję mogłabym porównać do kremowego musu. Jest bardzo lekki.

Efekty


Podkład bardzo ładnie wygląda na twarzy. Daje świetne wykończenie i zdecydowanie nie jest to chamski mat. Krycie określiłabym jako średnie. Na większe przebarwienia potrzebny będzie korektor, ale bez problemów radzi sobie z żyłkami i zaczerwienieniami. Dobrze wyrównuje koloryt skóry. Kolor nie ciemnieje. Podkład trzyma się na twarzy cały dzień i utrzymuje mat. Moja skóra jest sucha, ale często przetłuszcza mi się strefa T. Z tym podkładem na twarzy nawet po całym dniu żadnego świecenia nie uświadczyłam. Nie wchodzi w załamania. Jak każdy podkład matujący jest bezlitosny dla suchych skórek i będzie je podkreślał. Świetnie się rozprowadza i szybko stapia ze skórą.


Podkład Rimmel Stay Matte blog, recenzja, opinia, kolor, trwałość, wykończenie, efekty, 100 Ivory


Od środy w promocji pojawią się zestawy walizek podróżnych w bardzo atrakcyjnych cenach

rozdanie

12 komentarzy :

  1. Nie miałam z nim jeszcze styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam go jakiś czas temu, ale mam zamiar skusić się na tą białą bazę matującą i zobaczyć jak się spisze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam próbki tego podkładu i na mojej przetłuszczającej się skórze, niestety jego trwałość jest minimalna i szybko wygląda jak ciastko...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyczne Testowanie19 maja 2015 19:35

    Na twarzy prezentuje się super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się kiedyś skusze, choć na ostatniej promocji kupiłam 2 nowe podkłady i na razie już nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda na buzi. Fajnie, że dobrze trzyma mat. Szkoda tylko, że nie pomyślano o żółtych odcieniach. Różowiaki też nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle masz piękną cerę, tylko zazdrościć :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.