W końcu mogę nosić kucyka - Invisibobble.

Odkąd przestałam farbować i prostować włosy po czym skróciłam je drastycznie, bo z długości do talii na długość do ramion, ich stan i gęstość uległy znacznej poprawie. Włosy stały się grube, gęstsze i o wiele cięższe. Wiązanie ich w jakikolwiek kok czy kucyk nie wchodziło w grę zwłaszcza gdy włosy rosły coraz dłuższe. Żadna gumka nie była w stanie utrzymać ich w miejscu choćby przez godzinę, bo wszystko zjeżdżało. Poza tym od wiązania włosów bolała mnie skóra głowy przez co później włosy sypały mi się z głowy jak szalone. Miałam sceptyczne podejście, ale w końcu wypróbowałam i okazało się, że było warto. Dzięki Invisibobble mogę wiązać włosy bez niedogodności.

Invisibobble opinia recenzja blog jak wygląda na włosach czy plącze trwałość

Cena za zestaw trzech gumek to 20 zł. Dostępne są między innymi w drogeriach Douglas. Można wybierać z gamy dziesięciu kolorów. Ja wybrałam przeźroczyste. Cena może wydawać się wysoka, ale można je kupić na spółkę z koleżankami i podzielić się. Od trzech miesięcy używam jednej gumki, a dwie leżą nieużywane, bo z tą pierwszą zupełnie nic się nie dzieje. Invisibobble są bardzo trwałe i myślę, że jest to inwestycja na lata pod warunkiem, że się ich nie pogubi.

Invisibobble opinia recenzja blog jak wygląda na włosach czy plącze trwałość

Invisibobble nadają się do każdego typu i każdej grubości włosów. Nigdy nie zdarzyło mi się żeby gumka szarpała, wyrywała czy plątała włosy. Sprężynka świetnie trzyma kucyk i koki wszelkiego rodzaju. Dodatkowo wielką zaletą jest to, że gumka nie ciągnie włosów i ich nie osłabia dzięki temu później nie wypadają i nie boli nas skóra. Po użyciu lekko się rozciągają, ale później szybko wracają do swojego pierwotnego kształtu.

Invisibobble opinia recenzja blog jak wygląda na włosach czy plącze trwałość

21 komentarzy :

  1. U mnie z tymi gumkami nie było tak kolorowo. Bardzo plątały mi się włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to szkoda. A jaki masz typ włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że też jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy są dość cienkie, do tego ze skłonnością do wypadania. Dlatego też podczas używania gumki, martwe włoski wplątywali się w sprężynkę, przyczepiając się do reszty. Co powodowało straszne ich plątanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha, no to już wszystko rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Invisibobble i dlatego używam tylko te gumki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyczne Testowanie11 maja 2015 21:25

    Już od dłuższego czasu szykuję się do zakupu tej gumki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też, tylko warkocz związuję zwykłą gumką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widzę narzekania, więc chyba jesteś z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też, nie spodziewałam się, że aż tak dobrze się u mnie spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja długo zwlekałam, ale nie m na co czekać. Warto je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbieram się za jej zakup długo, i zakupić nie mogę. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Może się w końcu zbierzesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te gumki :) Ale swoje włosy zawijam w jakiegoś bliżej nieokreślonego koczka i do tego gumki nadają się idealnie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. W takiego koczka też lubię zawijać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam te "gumki" ! mój hit :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.