Krem do cery suchej i odwodnionej Bielenda Awokado.

Dzisiaj opowiem Wam o kremie firmy Bielenda, który dedykowany jest dla cery suchej i odwodnionej. Krem Awokado można stosować zarówno na dzień i na noc, tak właśnie stosowałam go zimą. Kiedy temperatura poszła w górę krem okazał się zbyt treściwy żeby używać go w dzień.

Krem do cery suchej i odwodnionej Bielenda Awokado przeciwzmarszczkowy na dzień i noc recenzja blog opinia skład i analiza składu działanie efekty


Co obiecuje producent?


Krem nawilżająco - odżywczy to bezpieczny i niezbędny kosmetyk polecany do całorocznej pielęgnacji skóry suchej i odwodnionej. Zawiera naturalny filtr UV. - Intensywnie i trwale nawilża głębokie warstwy skóry
- delikatnie natłuszcza i skutecznie regeneruje naskórek
- likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia skóry
- widocznie wzmacnia skórę, przywraca jej jędrność i elastyczność
- zabezpiecza skórę przed nadmiernym parowaniem wody
- skutecznie odbudowuje i zmiękcza naskórek
- koi, łagodzi podrażnienia, opóźnia efekty starzenia.

Dane techniczne


Cena za 50 ml kremu to około 15 zł. Krem kupiłam w drogerii internetowej i aktualnie nie mogę go nigdzie znaleźć, nawet w internecie, więc nie wiem czy został wycofany, czy co się stało. Opakowanie jest wykonane z solidnego plastiku. Krem jest dość gęsty. Ma przyjemny świeży zapach.

Krem do cery suchej i odwodnionej Bielenda Awokado przeciwzmarszczkowy na dzień i noc recenzja blog opinia skład i analiza składu działanie efekty

Skład i analiza:


Aqua (woda), Caprylic / Capric Triglyceride (emolient, zapobiega utracie wody, zmiękcza i wygładza), Ethylhexyl Stearate (emolient, zapobiega utracie wody, zmiękcza i wygładza), Urea (mocznik, nawilża), Cetearyl Olivate (emulgator, działanie nawilżające), Sorbitan Olivate (emulgator, działanie nawilżające), Glycerin (działanie nawilżające, ułatwia wnikanie substancji), Butyrospermum Parkii (Shea Butter) (masło Shea, działanie nawilżające), Cetearyl Alcohol (emolient, zapobiega utracie wody, zmiękcza i wygładza), Glyceryl Stearate (emolient, zapobiega utracie wody, zmiękcza i wygładza), PEG-100 Stearate (emulgator), Persea Gratissima (Avocado) Oil (olej z awokado, zmiękcza i wygładza, działa regenerująco), Betaine (nawilża i działa przeciwzmarszkowo), Caesalpinia Spinosa Oligosacchrides (silne działanie nawilżające), Caesalpinia Spinosa Gum (składnik konsystencjotwórczy), Arginine PCA (działanie nawilżające, zapobiega utracie wody), Cocos Nucifera (Coconut) Oil (olej kokosowy, działanie nawilżające i antybakteryjne), Elaeis Guineensis (Palm) Oil (czerwony olej palmowy, działanie przeciwzapalne, odżywcze, łagodzące, nawilżające), Dimethicone (emolient, zapobiega utracie wody, zmiękcza i wygładza), Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer (składnik konsystencjotwórczy), Xanthan Gum (składnik konsystencjotwórczy), Disodium EDTA (konserwant), Propylene Glycol (składnik zapobiegający krystalizacji), Phenoxyethanol (koncerwant), Methylparaben (koncerwant), Ethylparaben (koncerwant), Propylparaben (koncerwant), Butylparaben (koncerwant), Isobutylparaben (koncerwant), DMDM Hydantoin (koncerwant), Parfum (kompozycja zapachowa)

Działanie


Krem świetnie się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania. Świetnie nawilża i łagodzi wszelkiego rodzaju podrażnienia. Likwiduje uczucie napięcia, koi i łagodzi cerę pozostawiając ją świeżą i promienną. Dla cer suchych sprawdzi się zarówno jako krem na dzień i na noc. Dla pozostałych typów cery będzie to treściwy krem na noc. U mnie świetnie sprawdza się nawet pod makijaż. Nie powoduje rolowania się produktów. Nie zapchał mojej skóry.



Od dzisiaj w Biedronce można dostać zestawy sushi. Muszę spróbować jak smakuje, więc  na pewno się skuszę.

13 komentarzy :

  1. Mnie jakoś bielenda nie kusi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sushi w Biedronce jest już od długiego czasu (roku?), bo często kupuję ;) Nie widziałam tego kremiku nigdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem stworzony do mojego typu skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze na lato na dzień się nie nadaje:(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z Bielendy używałam li tusz do rzęs, Innych produktów od niej nie miałam jakoś nie korcą mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak? Haha, no to się obudziłam ;) Wcześniej nie widziałam, ale może to dlatego, że rzadko zaglądam do chłodni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie tak :D albo zawsze były wykupione :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama chyba go miała, ale bez rewelacji. Taki zwykły krem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawi mnie ten kremik, jak nie będę mogła dostać mojej ulubionej isany med to może wypróbuje bo kremik jak w sam raz dla mojej cery

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam z tej serii masło do ciała i było fajne, ten krem też mogłabym wypróbować, ale chyba właśnie został już wycofany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. może w innych sklepach jest? Albo w necie?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie, z tej serii zostały tylko trzy produkty, ten krem został wycofany :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.