Ken's Darling 327 Misslyn

Lakiery w jasno różowych odcieniach na paznokciach wyglądają bardzo ładnie. Dziewczęco i elegancko, ale tylko pod warunkiem, że ich krycie jest równomierne, a to zdarza się bardzo rzadko. Lakier Misslyn niestety nie jest wyjątkiem. Jego kolor jest piękny, a właściwości okropne.



Dane techniczne


Cena to około 16 zł za 10 ml lakieru. Lakier ma bardzo rzadką wręcz wodnistą konsystencję. Pędzelek jest klasyczny i nie ma żadnych udziwnień. Lakier śmierdzi wyjątkowo intensywnie. Kolor jak już wspomniałam wyżej bardzo mi się podoba. Jest to chłodny jasny róż z bardzo drobno zmielonym brokatem, którego za żadne skarby nie mogłam uchwycić na zdjęciach.


Efekty


Przez rzadką konsystencję lakier nakłada się koszmarnie. Bardzo mocno smuży, nie chce nakładać się równomiernie, a do tego ścieka na skórki. Do pełnego, ale nadal nierównomiernego koloru potrzebujemy 3-4 warstwy. Byłabym w stanie to przeżyć gdyby lakier wysychał w normalnym tempie, ale nie, nawet po kilku godzinach Ken's Darling nadal jest plastyczny. Trwałością też nie zachwyca, bo już po dwóch dniach pojawiają się odpryski. Z bólem serca mogę określić go tylko jednym słowem - bubel.



W Lidlu nadal można dorwać świetne noże kuchenne. Ja mam już chyba cały komplet i jak najbardziej polecam.



15 komentarzy :

  1. Nie lubię takich konsystencji, ale kolor mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetycznie nawiedzona11 lipca 2015 09:51

    Kolor ma ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor śliczny, ale szkoda, że cała reszta kiepska ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli kolor jest ładny to fajnie, ale jeżeli reszta do niczego to szkoda się męczyć z malowaniem :/

    OdpowiedzUsuń
  7. tamika.com.pl11 lipca 2015 17:38

    lubię takie delikatne kolory, są subtelne i pasują na każdą okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor faktycznie piękny, ale raczej podobnego odcienia będę szukać wśród innych marek. Nie cierpię za bardzo wodnistych lakierów, bo właśnie smużą, a i malowanie mnie wtedy denerwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor. Ale 3-4 warstw bym nie zniosła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ładny, ale aplikacja mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Versatile Corner12 lipca 2015 16:57

    bardzo ładny kolor, jednak szkoda ze konsystencja taka sałaba ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor faktycznie jest piękny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.