Odżywka do rzęs Advance Volumiere Eveline.

Odżywka do rzęs Advance Volumiere Eveline działanie efekty recenzja opinia test blog

Co obiecuje producent?


Eveline Advance Volumiere skoncentrowane serum do rzęs 3w1 to zaawansowana technologia dla piękna rzęs. Nowoczesne serum do rzęs łączy w sobie 3 właściwości: serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz.
Opatentowany Bio Restore Complex gwarantuje głęboką odbudowę, regenerację i ochronę struktury włosa.
Specjalnie zaprojektowana szczoteczka i satynowa konsystencja kosmetyku sprawią, że oczy nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
W skład serum skoncentrowanego do rzęs 3 w 1 Eveline wchodzą specjalnie dobrane składniki naturalnego pochodzenia:
- Bio Restore Complex zawierający proteiny sojowe błyskawicznie wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując i chroniąc jego strukturę oraz zapobiegając wypadaniu rzęs podczas demakijażu,
- kwas hialuronowy nawilża, rewitalizuje i stymuluje wzrost rzęs,
- D - pantenol skutecznie uelastycznia i odżywia rzęsy od nasady aż po same końce.

Dane techniczne


Cena za 10 ml to około 12 zł. Odżywkę powinniśmy zużyć w przeciągu sześciu miesięcy, czyli tak jak wszystkie inne standardowe mazidła do oczu. Szczoteczka jest biała, silikonowa, w klasycznym rozmiarze. Sama odżywka też jest w białym kolorze, przez co nasze rzęsy po aplikacji też są białe.

Skład


Aqua, Paraffin Wax, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Camauba Wax, Stearic Acid, Bis-PEG- 12 Dimethicone Beeswax, Propylene Glycol, Triethanolamine, Glyceryl Dibehenate / Tribehenin / Glyceryl Behenate, Cetearyl Alkohol / Ceteareth-20, Hyaluronic Acid, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol / Methylparaben / Butylparaben / Ethylparaben / Isobutylparaben / Propylparaben. Water / Hydrolyzed Soy Protein / Propylene Glycol, DMDM Hydantoin, Panthenol, EDTA

Działanie


Odżywka w roli odżywki, która ma poprawić stan naszych rzęs zupełnie się nie sprawdziła. Nie zauważyłam żadnych efektów poza delikatnym wzmocnieniem i pogrubieniem. Sprawdza się za to świetnie jako baza pod tusz i do tego celu serdecznie Wam ją polecam. Podbija działanie każdego tuszu. Rzęsy wydają się jeszcze dłuższe, a do tego są zabezpieczone przed szkodliwymi składnikami i nie powinny wypadać od żadnego tuszu. Jeśli szukacie odzywki, która poprawi stan rzęs to Eveline nie polecam, ale jeśli szukacie bazy jestem jak najbardziej na tak.




17 komentarzy :

  1. ciekawi mnie ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam. Jako odżywka bez szału ale pod tusz, jak piszesz, sprawdza się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o niej wiele razy, chyba wszystkie dziewczyny miały podobną opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zwykle właśnie czytam, że nadaje się bardziej jako baza niż odżywka :) +proszę poklikaj linki w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie słyszałam o niej, że idealnie sprawdza się jako baza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i jakoś bez rewelacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam Revive Lashes i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie samo odczucie jak Ty, różnica w stanie rzęs jest nieznaczna jedynie to że po aplikacji były dłuższe i lepiej aplikowało sie na nie później tusz. ? Jednak u mnie swojego zadania nie spełniły.

    OdpowiedzUsuń
  9. No szkoda, że odżywka nie sprawdziła się ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja używam long4lashes i jestem jej wierna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ją stosuję jako bazę pod tusz. W tej roli sprawdza się wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetycznie nawiedzona23 lipca 2015 20:41

    Nie używam odżywek do rzęs, jakoś nie mam przekonania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam już drugie opakowanie tej odzywki, jest świetna jako baza pod tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam serum do rzęs które sama stosuje;) Efekty widoczne są już po miesiącu stosowania! Serum Bodetko Lash polecam wszystkim kobietom, które chcą poprawić kondycje swoich rzęs ! :) Buteleczka o pojemności 3ml wystarczy na 6-8 miesięcy kuracji Zapraszam do zapoznania się z produktem : https://sklep.bodetkolash.eu/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam, recenzja jest dostępna na blogu i ja też polecam ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.