Wild Orchid.

Nowy tydzień witam cukierkowo różowym lakierem o ładnej nazwie Wild Orchid. Kolor jest intensywny i rzuca się w oczy, ale zdecydowanie nie jest to neon. Pięknie wygląda na opalonej skórze. W przypadku tego lakieru na szczęście śliczny kolor idzie w parze z dobrymi właściwościami samej emalii.

Wild Orchid FM Group recenzja opinia kolor efekt trwałość na paznokciach blog swatch


Dane techniczne


Cena za 10 ml lakieru to około 18 zł. Konsystencja jest w sam raz, mam nadzieję że szybko nie zgęstnieje i lakier długo mi posłuży. Pędzelek jest klasycznych rozmiarów, wygodny. Dobrze się nim manewruje.

Wild Orchid FM Group recenzja opinia kolor efekt trwałość na paznokciach blog swatch

Działanie


Lakier nakłada się bardzo dobrze. Nic nie ścieka na skórki nic się nie ciągnie i nie smuży. Do pełnego krycia potrzebne są trzy warstwy, ale nie jest to problemem, bo lakier wysycha szybko. Nie bąbelkuje. Trwałość też oceniam pozytywnie. Po sześciu dniach pojawiają się pierwsze odpryski. Wild Orchid nie ściera się z końców. Zmywa się bez problemu i nie odbarwia paznokci.





14 komentarzy :

  1. Lakier bardzo mi się podoba :) chociaż to nie mój kolor to ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ślicznie wyszedł ten kolor. Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetycznie nawiedzona20 lipca 2015 19:42

    Jeden z moich ulubionych kolorów na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor zdecydowanie dla mnie idealny! I jestem pod wrażeniem, że pierwsze odpryski po 6 dniach! U mnie jeszcze żaden lakier nie wytrzymał dłużej niż 3 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny kolor nic dodać nic ująć <3

    OdpowiedzUsuń
  7. 6 dni to całkiem niezła trwałość moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trwałość jak dla mnie brzmi świetnie ale kolor zdecydowanie nie mój :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.