Cherry Ice peeling do stóp.

Cherry Ice peeling do stóp Avon działanie recenzja opis opinia blog


Co obiecuje producent?


Zmiękczający i wygładzający peeling do stóp o zapachu wiśni. Okrężnymi ruchami aplikować produkt na skórę stóp, zwracając szczególną uwagę na suche i stwardniałe miejsca. Spłukać wodą.

Dane techniczne


Cena za 75 ml peelingu to 13 zł. Zamknięty jest w miękkiej tubie z zakrętką, oczywiście wolałabym zamykanie na klik. Wydajność oceniam raczej negatywnie. Peeling kończy się szybko, bo musimy wziąć dużą ilość jednorazowo, a o tym dlaczego powiem za chwilę. Zapach jest cudowny. Wiśniowy i nie ma w nim żadnej nutki chemicznej sztuczności. Śmiało mogę powiedzieć, że jest to jedyna zaleta tego produktu.

Skład



Działanie


Jak już pisałam wyżej musimy wziąć dużo peelingu jednorazowo żeby poczuć jakikolwiek skrobanie, bo drobinki są niesamowicie małe. Nawet peeling do ciała, którego aktualnie używam ma grubsze drobinki od Cherry Ice. Choćbym nawet bardzo chciała nie mogę powiedzieć nic pozytywnego o działaniu tego peelingu. Nic nie wygładza ani nie zmiękcza. Dodam jeszcze, że moje stopy są w całkiem niezłym stanie, a nawet z nimi sobie nie radzi. Zużyję go jako peeling do rąk albo po prostu go wywalę, bo mnie denerwuje niesamowicie.



17 komentarzy :

  1. Moja mama miała całą serię foot works do stóp i szybko odstawiła... Beznadzieja.. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i zużyłam właśnie jak peeling do rąk, kompletnie się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdził :(
    Kliknęłam w gazetkę z okazjum ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie popisali się z tym peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peelingi do stóp powinny mieć o wiele większe drobinki. Te z małymi drobinkami są idealne do twarzy :) ale mimo to skusiłabym się ze wzgledu na wiśnię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będę więc używać. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam i raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie lubiłam kosmetyków Avonu do stóp- począwszy od zapachów- bo wszystkie wydawały mi się na jedno kopyto, nie mówiąc o działaniu właśnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam od nich kilka peelingów i kremów do stóp i jedyną serią, którą lubię jest jakaś taka morska z algami :)

      Usuń
  9. a wygląda ślicznie w opakowaniu mimo że jest taki bubello z niego:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, ze taki kiepski. Ja mam spray chłodzący z tej serii i jest całkiem niezły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz co produkt inny to inna opinia;D

      Usuń
  11. Raczej się nie skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie najlepsze peelingi to te wykonywane samodzielnie z kawy, soli czy cukru. Ten z Avonu służy mi jako żel do mycia stópek kiedy robię im małe SPA:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.