Illuminating Bronzer Duo Avon Glow.

Illuminating Bronzer Duo Avon Glow Medium Bronze efekty kolor działanie opinia recenzja blog


Co obiecuje producent?


Bronzer i rozświetlacz 2 w 1. Nadaje skórze złocisty miodowy koloryt i modeluje kształt twarzy.


Illuminating Bronzer Duo Avon Glow Medium Bronze efekty kolor działanie opinia recenzja blog

Dane techniczne


Cena za 8 gram produktu to około 30 zł. Opakowanie jest wykonane z solidnego plastiku. Duo jest bardzo wydajne. Pigmentacja zarówno bronzera jak i rozświetlacza jest bardzo mocna. Przy nakładaniu dość mocno się pyli dlatego warto uważać na okoliczne przedmioty a następnie porządnie otrzepać pędzel.

Illuminating Bronzer Duo Avon Glow Medium Bronze efekty kolor działanie opinia recenzja blog

Działanie


Kupując to duo planowałam używać osobno bronzera i osobno rozświetlacza. Jednak szybko okazało się, że taka aplikacja nie ma prawa bytu w przypadku koloru Medium Bronze. Zaczęłam więc je mieszać i wtedy efekt był o wiele ładniejszy. Delikatny i naturalnie wyglądający.Oba produkty po zmieszaniu prezentują się tak jak widać na zdjęciu poniżej i właśnie w taki sposób używam tego produktu. Przy takiej aplikacji mogę powiedzieć, że jestem całkiem zadowolona z efektu.


Illuminating Bronzer Duo Avon Glow Medium Bronze efekty kolor działanie opinia recenzja blog

Natomiast jeśli nałożymy produkty osobno powstaje nam na twarzy tragedia, z którą nie da się wyjść z domu - to możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Rozświetlacz jeszcze jakoś wychodzi obronną ręką z tego starcia. Kolor jest złoty i nada się dla ciepłej dość ciemnej karnacji. Jest bardzo trwały i tworzy ładną taflę koloru. Bronzer z kolei to taka pomarańczowa paskuda, która narobi nam milion plam i uroku zdecydowanie nie doda, a ujmie. Podsumowując - jako dwa osobne produkty nie polecam, bo jedynie rozświetlacz nadaje się do czegokolwiek, ale po zmieszaniu powstaje nam całkiem ładny bronzer rozświetlający.




21 komentarzy :

  1. Własnie go uzywam i idelanie pasuje do mojego koloru cery ( mam ciemna karnacje) broznzery z reguły sa dla mnie za jasne i uzywam je jako puder wykanczajacy ten jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zbyt pomarańczowy, zwłaszcza dla mojej bladej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie ten subtelny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny efekt ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły efekt. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się na twarzy naprawdę świetnie moim zdaniem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda bardzo ładnie na cerze, dawno nie miałam nic z tej firmy. Muszę złożyć zamówienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jednak zostanę przy ich kuleczkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda :) Widzę zmiany się tu poczyniły w szablonie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze to mi się podoba tylko rozświetlacz i pewnie tylko go bym używała :P

    OdpowiedzUsuń
  11. na pierwszym zdjęciu faktycznie prezentuje się dużo lepiej

    OdpowiedzUsuń
  12. mazidła z Avon dla mnie nie chodzą w parze z jakością dobrą niestety nie lubię ich kosmetyków oprócz perfum;p

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne połączenie, idealnie podkreślone kości policzkowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda całkiem ok ale mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przepadam za bronzerami, ale u Ciebie jest fajny naturalny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.