Coctail Passion Rimmel.

Dzisiaj pogoda była przepiękna, słońce ładnie świeciło. Nie było czuć w powietrzu jesieni, więc dzisiaj nie będę Was straszyć ponurymi brawami. Pokażę Wam lakier o intensywnym różowym kolorze, który ostatnio bardzo często gości na moich paznokciach. Przepiękny Coctail Passion Rimmel z serii Pro Lycra.

Coctail Passion Rimmel 313 kolor trwałość efekt recenzja opinia blog zdjęcieCoctail Passion Rimmel 313 kolor trwałość efekt recenzja opinia blog zdjęcie


Dane techniczne: Cena za 12 ml lakieru to 18 zł, czyli dość rozsądna niewygórowana kwota. Konsystencja jest w porządku, nic nie rozlewa się na skórki. Pędzelek jest lekko spłaszczony i zaokrąglony na końcu, takie lubię najbardziej. Kolor jest zupełnie kremowy, pozbawiony jakichkolwiek drobinek. 

Coctail Passion Rimmel 313 kolor trwałość efekt recenzja opinia blog zdjęcie

Efekty: Lakier nakłada się bardzo dobrze. Nie ścieka na skórki i nie smuży. Nie wysycha najszybciej na świecie, ale jest to dość dobre tempo. Po około dziesięciu minutach paznokcie są zupełnie suche. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Trwałość wypada średnio, po czterech dniach pojawiają się pierwsze otarcia. W przypadku innych lakierów dzieje się to zazwyczaj po sześciu dniach. Zmywa się bez problemów. Nie odbarwia paznokci.


25 komentarzy :

  1. 4 dni to moim zdaniem całkiem przyzwoity wynik. Bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z komentarzem wyżej. Cztery dni to niezły wynik. Dodatkowo kolor śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie odpryski są na drugi dzień więc 4 dni to super. Praktycznie w przypadku każdego lakieru xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny kolor!

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten kolorek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się ten kolor :( wolę bardziej intensywne czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest boski! Mam podobną odcieniem hybrydkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo że zazwyczaj wybieram jasne odcienie na pazurki to ten jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju to po prostu MÓJ kolor! W dodatku cztery dni to faktycznie niezły wynik. Koniecznie muszę kupić ;)

    http://mocnosubiektywna.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowne paznokcie. Używasz jakieś odżywki,że masz je takie długie i idealnie proste? *.*
    Co do koloru jest rewelacyjny w dodatku 4 dni,to faktycznie niezły wynik,a cena w cale nie odstrasza. :D

    Zapraszam do mnie,bardzo proszę o kliknięcia w linki ponieważ staram się o nową współpracę i nie chcę zmarnować sobie szansy,a bez waszej pomocy do niczego nie dojdę. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/jesienna-chandra.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam serum z wapniem z Lovely i to dzięki niemu są twarde i się nie łamią, niestety moim odwiecznym problemem jest rozdwajanie i z tym póki co nic sobie nie radzi. Kształt to kwestia genów :)

      Usuń
  12. Piękny kolorek :) przy moim lenistwie pewnie nosiłabym go i tak minimum z 6-7 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oj mój kolor:D i ta trwałość:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrzę na Twoje pazurki i zazdroszczę.. Mam dość moich krótkich i rozdwajających się paznokci

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolorek. Ja teraz przerzuciłam się na hybrydy i już chyba tego nie zmienię. :D
    Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie. :)
    http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny kolor lakieru, kocham wszystkie odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo spodobał mi się ten kolor :) Uwielbiam właśnie takie odcienie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.