Naturalny krem oliwkowy Ziaja.

Opis producenta: Tłusty krem na bazie oleju z oliwek do pielęgnacji skóry suchej i normalnej. Intensywnie odżywia, wygładza i regeneruje naskórek. Zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia. 


Dane techniczne: Cena za 50 ml kremu to około 5 zł, wiec niesamowicie tanio. Krem jest bardzo gęsty, co pozytywnie wpływa na jego wydajność. Wystarczy ilość wielkości ziarnka grochu żeby pokryć całą twarz i szyję. Zapach jest kremowy, przypomina produkty z klasycznej linii Nivea.

Skład i analiza:  Paraffinum Liquidum (zatrzymuje wodę w skórze, może zapychać), Cera Microcristallina (emolient, zapobiega utracie wody, wygładza), Paraffin (zatrzymuje wodę w skórze, może zapychać), Aqua (woda),  Helianthus Annuus Seed Oil (olej z nasion słonecznika, wygładza, regeneruje), Olea Europaea Fruit Oil (olej z oliwek, odżywia, zapobiega utracie wody, nawilża), Cetyl Alcohol (emolient, zapobiega utracie wody, wygładza), Lanolin Alcohol (emolient, zapobiega utracie wody, wygładza), Ceresin (stabilizator), BHA (przeciwutleniacz), Ethylparaben (konserwant), Methylparaben (konserwant), Parfum (kompozycja zapachowa), Linalool (kompozycja zapachowa), Citronellol (kompozycja zapachowa), Hexyl Cinnamal (kompozycja zapachowa), Geraniol (kompozycja zapachowa), Benzyl Salicylate (kompozycja zapachowa), Benzyl Alcohol (konserwant), Limonene (kompozycja zapachowa), Hydroxycitronellal (kompozycja zapachowa), Citral (kompozycja zapachowa), Amyl Cinnamal (kompozycja zapachowa), Cinnamyl Alcohol (kompozycja zapachowa), Citric Acid (regulator pH)

Działanie: Krem jest bardzo tłusty. Polecałabym go tak ogromnym sucharkom jak ja jako krem na dzień i noc. U mnie sprawdza się nakładany pod makijaż, zachowuje się bardzo ładnie, nic mi się nie waży. Dla osób o cerze normalnej sprawdzi się jako krem na noc. Od przyjaciółki słyszałam, że zadowolone będą też osoby z cerą tłustą przesuszającą się w okresie zimowym, oczywiście jako krem na noc. Oliwkowy krem Ziaja bardzo szybko się wchłania. Całkiem nieźle nawilża i wygładza skórę. Istnieje duże ryzyko zapchania, ale na szczęście u mnie takie działanie niepożądane nie występuje. Działa łagodząco na wszelkie podrażnienia. Krem ten mogłabym określić jako pogromcę suchych skórek.



24 komentarze :

  1. Używałam go, ale tylko na noc, na dzień używam lekkich kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tą bardziej lekką formułę,która była lepsza akurat dla mnie. Ten jakoś za gesty - męczyłam się z nim strasznie a jeśli już w ogóle to tylko na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś namiętnie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie na dzien jest za tłusty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś go używałam ale krótko i nie pamiętam jak działał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ziaję bardzo lubię :) To dla mnie świetna tania firma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swojego czasu go kupowałam i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba każdy zna ten krem, jako nastolatka używałam go na dzień, jednak pod makijaż się nie sprawdził, zatem był kremem na noc. Czasem do niego wracam, lubię używać go zimą jako krem do rąk

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam go kiedyś i mile wspominam ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie przypadł do gustu. Mam suchą skórę, ale jak go nakładałam to czułam jakbym nakładała olej, a żadne nawilżenie za tym nie szło :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja go uwielbiam i często stosuje właściwie od wielu lat. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie mógłby się sprawdzić na dłonie...późną jesienią i zimą, kiedy mam często problem z ich pierzchnięciem. tak na co dzień pewnie nie, zwłaszcza na moją tłustą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mojej skóry okazał się za ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam, mam i będę mieć - uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam i całkiem fajnie nawilżał, ale miałam wrażenie po jakimś czasie, że jest dla mnie zbyt tłusty i klejący. Sprawdza mi się teraz za to świetnie do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi jakoś nie podchodzą kremy z Ziaji... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie jest zbyt tłusty :)

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam, żeby go kupić, zwłaszcza że lubię kakaowy krem z Ziai. Niby parafina mi nie szkodzi, ale jakoś tak na pierwszym miejscu, nie podoba mi się... Zainwestowałam w naprawdę naturalne kremy i oleje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedyś używałam i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że byłabym zadowolona, ale zapach tej serii nie przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś go kupowałam do... dłoni i łokci :) U mnie się takie kremy nie sprawdzają do twarzy, a cerę mam tłustą. Nawet na noc bym go nie nałożyła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najgorszy krem do twarzy jaki miałam, strasznie mnie zapchało po nim :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.