Nawilżający krem do rąk Yves Rocher.

Opis producenta: Nawilżający krem do rąk to kosmetyk pielęgnacyjny do skóry dłoni, który natychmiast i długotrwale nawilża dłonie. Kosmetyk szybko się wchłania i nie pozostawia lepkich dłoni. Formuła kremu bazuje na wyciągu z arniki, który działa ochronnie na skórę i wygładzających właściwościach wyciągu z róży.
Działanie:
-nawilża skórę dłoni
-chroni skórę dłoni




Dane techniczne: Cena za 75 ml kremu wynosi około 10 zł. Konsystencja jest bardzo gęsta, bardziej przypomina maść niż krem. Ze względu na to liczyłam na wspaniałe działanie, ale niestety była to bardzo złudna nadzieja, ale o tym później. Dzięki konsystencji nawilżający krem Yves Rocher jest bardzo wydajny. Zapach bardzo mi się nie podoba. Jest trawiasto-ziołowy. Zupełnie mi nie odpowiada, męczył mnie.Krem zamknięty jest w miękkim opakowaniu zamykanym na klik. Tubka wyposażona jest w bardzo małą dziurkę. Kiedy zużyłam około połowy produktu nie byłam w stanie już nic wycisnąć, więc musiałam rozciąć opakowanie.  

Skład i analiza:  Aqua (woda), Glycerin (ułatwia wnikanie substancji), Ethylhexyl Stearate (zapobiega utracie wody, wygładza), Cetyl Alcohol (zapobiega utracie wody, wygładza), Methylpropanediol (nawilża), Cocos Nucifera (Coconut) Oil (olej kokosowy, wygładza, nawilża), Brassica Campestris (Rapeseed) Seed Oil (olej rzepakowy, zawiera witaminy, które są antyoksydantami), Myristyl Myristate (zapobiega utracie wody, wygładza), Glyceryl Stearate (zapobiega utracie wody, wygładza), PEG-100 Stearate (emulgator), Arnica Chamissonis Flower Extract (działanie ochronne), Stearic Acid (emulgator), Phenoxyethanol (konserwant), Sorbitan Stearate (emulgator), Coperniccia Cerifera Cera (zapobiega utracie wody, wygładza), Alcohol (konserwant), Parfum (kompozycja zapachowa), Xanthan Gum (zagęstnik), Tocopheryl Acetate (przeciwutleniacz), Sorbic Acid (konserwant), Allantoin (działanie nawilżające i przeciwzapalne), Acrylates (stabilizator), Sodium Hydroxide (regulator pH), Tetrasodium EDTA (konserwant), Citronellol (kompozycja zapachowa), Linalool (kompozycja zapachowa), Coumarin (kompozycja zapachowa)

Działanie: Krem wchłania się szybko i nie pozostawia uczucia lepkości. Niestety zapach jest dość trwały. Poziom nawilżenia oceniam jako bardzo słaby. Nawet w lato moje ręce domagały się czegoś więcej. Dłonie są wygładzone ale jest to efekt bardzo krótkotrwały. Poza wydajnością nie widzę żadnych zalet.


19 komentarzy :

  1. Oj szkoda,że taki słaby;/
    Może wypróbuj krem z Ziaji?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak słabo. Na pewno się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie kupię :(. Ich kremy z limitowanej edycji świątecznej też słabo nawilżają ale chociaż pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że słaby. W każdym razie wiem czego nie kupować jak wyruszę na łowy do YR...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana przepraszam,że znów Cię o to proszę,ale były źle podlinkowane rzeczy,dlatego jeżeli znajdziesz trochę czasu,to bardzo proszę Cię o poklikanie w linki. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/lista-zyczen-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy bubel tej marki z jakim się spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Już chyba gdzieś czytałam, że słabiutki ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mały bubelek :( dobrze wiedzieć bo idzie jesień i znowu z podwójną siłą kremy do rak idą w ruch :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje dłonie potrzebują dobrego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda,że takie słabe działanie:((

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie był całkiem dobry i ten zapach bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.