Puder bambusowy FM.

Opis producenta: Idealny do wykończenia makijażu. Transparentny, odpowiedni dla każdego odcienia skóry. Bogaty w ekstrakt z alg, olej z nasion bawełny i witaminę E. Ekstrakt z bambusa idealnie matuje i wygładza skórę, a dzięki krzemionce optycznie zmniejsza zmarszczki i rozświetla cerę.



Dane techniczne: Cena za 6,4 g pudru bambusowego prasowanego to 30 zł. Opakowanie wyposażone jest w lusterko, którego na zdjęciu nie widać, bo przykryłam je gąbeczką również dołączoną do opakowania. Zamykane jest na klik. Nie wiem czy moje pudełeczko było wadliwe, ale tan klik bardzo szybko mi się odłamał i teraz puder się nie zamyka. Zapach jest trochę dziwny i gryzie w gardło, więc nie polecam wąchania. Puder podczas aplikacji dość mocno się pyli. Jednak jego największą wadą jest wydajność. Używam go dwa miesiące a już na środku opakowania widać dość sporo denka. Zazwyczaj doskrobuję się do denka po około trzech miesiącach lub więcej. 

Działanie: Puder jest biały, ale nie bieli skóry dzięki czemu może go używać absolutnie każdy. Bardzo ładnie wygląda na twarzy. Daje matowe wykończenie, ale nie jest to zupełnie płaski mat. Jestem posiadaczką skóry suchej i ten puder sprawdza się bardzo dobrze. Do normalnej też powinien być dobry. Dla posiadaczek cer tłustych może okazać się zbyt słaby. U mnie mat utrzymuje się przez około pół dnia. Później zaczynam się lekko świecić w strefie T i moja buzia domaga się bibułek matujących. Puder bambusowy FM nie podkreśla skórek ani zmarszczek. Ładnie maskuje pory.


21 komentarzy :

  1. zawsze ciekawiły mnie takie pudry, bambusowy brzmi ciekawie i ten biały kolor....jestem ciekawa jak sprawdziłby się na mojej szybko świecącej się skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten puder :) Szkoda tylko, że słabo z jego wydajnością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie stosowałam takiego cudeńka, ale mnie zaciekawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam już o istnieniu firmy FM ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy;p Ja jednak wole pudry sypkie ;d Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że jest tak mało wydajny. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo o nim słyszałam ale ja pudrów nie używam jedynie moje meteoryty także się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam bambusowego, świetnie wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie ciekawił swego czasu, ale jakoś odpuściłam :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś produkty FM mnie nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię zarówno puder bambusowy jak i ryżowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Często zamawiam kosmetyki w FM :) Tego pudru nie miałam, ale mam transparentny sypki z FM i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o ryżowym, ale o bambusowym jeszcze nie miałam pojęcia słyszeć, ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przymierzałam się kiedyś do pudru bambusowego, ale jakoś nigdy takiego nie kupiłam. Może czas najwyższy :P
    Jestem z okolic wrocławia, może coś kiedyś razem zdziałamy :) :P

    zapraszam do mnie :) http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wypróbuję taki puder :) niestety nie miałam jeszcze z nim styczności

    OdpowiedzUsuń
  16. Z FM miałam tylko 2 cienie sypkie, były takie sobie

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię bambusowe pudry, ale wolę je w sypkiej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bambusowego pudru nie używałam jeszcze:D może go capnę kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę puder bambusowy :) ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak miałam puder bambusowy z Biochemii Urody to mnie przy regularnym używaniu go wysuszył :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.