Wibo Wow Granite Summer nr 5.

Tydzień zleciał mi tak szybko, że kompletnie nie wiedziałam, że dzisiaj jest piątek i że mam do napisania post. Wszyscy w domu chorują. Tylko ja jeszcze trzymam się przy zdrowiu i mam nadzieję, że tak pozostanie. Kolorem paznokci chcę przywołać ładną pogodę, bo u mnie od kilku dni pada deszcz i jest brzydko. Kalendarzowe lato jeszcze trwa, więc  na wakacyjny kolor mogę sobie pozwolić.

Wibo WoW Granite Summer nr 5 kolor swatch na paznokciach trwałość działanie efekt blog recenzja opinia


Cena za 8,5 ml lakieru Wibo wynosi około 8 zł. Lakier Granite Summer o numerze 5 to piękny błękit w odcieniu bezchmurnego nieba, w którym zatopione są rudo-pomarańczowe i ciemnoniebieskie drobinki. Jest to lakier strukturalny i początkowo ta struktura mi się nie podobała, ale z czasem przyzwyczaiłam się i uważam, że wygląda ładnie. Konsystencja jest dość rzadka, co mnie zdziwiło, bo piaskowce zazwyczaj są gęste. Na szczęście zupełnie to nie przeszkadza i lakier nakłada się dobrze. 


Lakier wysycha dość szybko. Do pełnego równomiernego krycia potrzebne są dwie warstwy. Trwałość to rzecz bardzo indywidualna dlatego podkreślam, że na moich paznokciach lakier utrzymał się w stanie idealnym przez osiem dni. Po tym czasie pojawiły się pierwsze otarcia. Zmywanie nie sprawiało wielkich problemów, ale wiadomo, że przy lakierach strukturalnych wymagana jest większa ilość cierpliwości. Lakier nie odbarwił płytki. 



27 komentarzy :

  1. Piękny kolor, ja jednak nie przepadam za lakierami strukturalnymi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektowny lakier! A i jakość mnie zaskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. great post, kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny <3 kolor mnie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy kolor i fajnie, że jeszcze taki wakacyjny przy obecnej pogodzie. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetny ten lakier! Podoba mi się bardzo:D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie lakiery, piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolor, ale nie lubię takiego wykończenia lakieru (przynajmniej u siebie).

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie mój styl, ale wygląda fajnie, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam z tej serii odcień brzoskwiniowy i miętowy i jestem zadowolona ;) Chociaż zmywanie bywa uporczywe ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za piaskowymi lakierami bo haczą o ubrania, ale ten kolor jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki ładny kolor! :). Bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor lakieru jest świetny, uwielbiam takie odcienie <3

    Pozdrawiam, xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolorek jednak ta struktura by mi przeszkadzała;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny lakier *_* zakochałam się w nim :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten efekt.Muszę sama wypróbować ten lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odcień ogromnie mi się podoba, ale muszę przyznać, że piaski to nie moja bajka. W tej kwestii jestem tradycjonalistką ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie wybieram się na zakupy i takie piaskowy lakier musi znaleźć się w moim koszyku! Jest cudny :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypadkowo trafiłem na Twoją stronę ale nie żałuje. Bardzo Ciekawy artykuł i relacja zdjęciowa. Dziękuje za cenne informację. Pozdrowienia z województwa Lubelskiego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.