Paleta cieni Eveline Quattro 03

Dzisiaj będzie ciemno, wieczorowo, może nawet lekko Sylwestrowo. Gwiazdą dzisiejszego wpisu będzie paletka cieni Eveline Quattro 03, której kolorystyka jest dość ciemna, bo paletka została stworzona do wykonania smoky eyes. Przepis na taki makijaż mamy nawet na opakowaniu. Ja nie do końca zgadzam się z tym co jest tam pokazane i makijaż zrobiłam po swojemu. 


Paleta cieni Eveline Quattro 03 pigmentacja kolory makijaż swatch blog uroda recenzja opinia trwałość rolowanie efekty


Opis producenta: Kolekcja cieni została oparta na wyjątkowej technologii niezwykle drobnego rozcierania, co sprawia że cienie są trwałe i wygodne w aplikacji. Doskonale przylegają do powieki i utrzymują się przez wiele godzin. Specjalnie dobrana formuła zawierająca mikro cząsteczki, pozwala na ładne przenikanie się kolorów na oku. Świecące drobinki nie są zbyt widoczne, jednak tworzą typowo wieczorowy makijaż. Każde opakowanie zawiera podwójny aplikator, który ułatwi precyzyjne nakładanie cieni. Technika wykonywania smoky eyes jest zawsze taka sama. Rysunek oka oraz ponumerowane wypraski ułatwią wykonanie profesjonalnego makijażu. Cienie Quattro dostępne są w czterech wyjątkowych zestawieniach kolorystycznych, a swoboda użycia koloru z całej palety barw pozwoli na wyjątkowy, indywidualny wizerunek odpowiedni na każdą okazję.

Paleta cieni Eveline Quattro 03 pigmentacja kolory makijaż swatch blog uroda recenzja opinia trwałość rolowanie efekty


Dane techniczne: Cena paletki wynosi około 17 zł. Dostępne są między innymi w Rossmannach, w których jest szafa Eveline. Paleta zawiera cztery cienie. Dwa satynowo perłowe ( biały i srebrny ), matowy (grafit), matowy z drobinkami (czarny). Cienie nie były testowane na zwierzętach, co jest oczywiście jak najbardziej na plus. Opakowanie jest trwałe, wykonane z masywnego plastiku. Dołączona pacynka oczywiście nie nadaje się do niczego i od razu wylądowała w śmietniku. Tonacja jest bardzo chłodna. Najlepiej w takim zestawieniu kolorów będą wyglądać oczy niebieskie. Moje oczy jak widać poniżej są zielono niebieskie z piwnym obramowaniem tęczówki, czyli kolorowo, więc nałożenie takich cieni bardziej wydobywa niebieskie odcienie i oczy stają się bardziej turkusowe. 


Paleta cieni Eveline Quattro 03 pigmentacja kolory makijaż swatch blog uroda recenzja opinia trwałość rolowanie efekty


Działanie: Pigmentacja wypada dość słabo. Szczególnie wyraźne jest to w przypadku czarnego cienia, ale pozostałe też pozostawiają wiele do życzenia. Konieczne jest użycie bazy, w moim wypadku był to korektor rozświetlający. Cienie nakładają się całkiem nieźle, ale przez to, że pigmentacja jest słaba my musimy się namachać pędzlem żeby osiągnąć pożądany kolor. Do tego wszystko co nakładamy musimy blendować bardzo szybko, bo jeśli będziemy zwlekać to nie ruszymy ich z miejsca. Co do samego blendowania to tutaj też łatwo nie jest, bo cienie nie chcą za bardzo współpracować i łatwo jest zrobić sobie plamę. Najpierw przy nakładaniu musimy się namachać jak szaleni, ale później są tego efekty. Z cieniami Eveline Quattro pracuje się bardzo ciężko, ale za to później one odpłacają się nam trwałością. Bez problemu przetrwają nawet całonocną imprezę i pozostaną w nienaruszonym stanie. Nie osypują się i nie rolują się na powiece. Nie powinny się też rozmazywać. Jedynym minusem dotyczącym intensywności jest to, że z czasem lekko tracą na intensywności. Podsumowując, paletka ma swoje plusy i minusy, ale zdecydowanie jeśli miałabym decydować jeszcze raz to wolałabym dołożyć i kupić coś lepszego. Da się z nią pracować, ale ja lubię bardziej współpracujące i wyrozumiałe produkty. 


Paleta cieni Eveline Quattro 03 pigmentacja kolory makijaż swatch blog uroda recenzja opinia trwałość rolowanie efekty



22 komentarze :

  1. Przepiękne te kolory, wykonałaś z nich naprawdę świetny make up! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na paletce te kolory nie wyglądały jakoś bardzo powalająco, ale moim zdaniem makijaż z ich użyciem wykonałaś perfekcyjnie. Wygląda jakby użyto jakichś drogich kosmetyków. Ale pewnie masz rację - przypuszczam, że w tej samej cenie każda drogeria internetowa będzie w stanie zaoferować coś nieco lepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ładnie wyglądają na powiekach, mam tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie prezentują się na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i trzeba się napracować, ale efekt bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż piękny, ale ja nie lubię słabo napigmentowanych cieni, bo irytuje mnie długie nakładanie, dlatego się na nie nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że trzeba się nimi napracować to makijaż naprawdę cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolory, no i przede wszystkim efekt końcowy - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt bardzo swietny - chyba sie zainspiruje na wesele na sobote ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na powiekach prezentują się przepięknie.... :) a kolorki w moim stylu :* buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam za tak miłe komentarze :) Długo wahałam się przed publikacją, bo bałam się krytyki. Bardzo Wam dziękuję, strasznie mi miło tym bardziej, że jest to mój pierwszy tak mocny i wyrazisty makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W paletce nie wygladają jakoś specjalnie
    Ale tak już w makijażu na oczach są śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupiłam paletkę 04 i jestem bardzo zadowolona. Świetnie dobrane odcienie. Bardzo dobrze kryją już po pierwszym nałożeniu, co jest bardzo dużym plusem. Przy niektórych musiałam naprawdę sporo się namęczyć, żeby mój makijaż wyglądał przyzwoicie. Dodatkowo bardzo ładnie wyglądające opakowanie.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.