Beige Nude Avon.

Pomadka w stonowanym kolorze nude przydaje się w wielu sytuacjach. Chociażby kiedy chcemy mieć coś na ustach, ale nie chcemy za bardzo rzucać się w oczy. Przy mocnych makijażach oka. W sytuacjach kiedy nie możemy mieć wyraźnego makijażu. Ciężko jest znaleźć pomadkę w ciemniejszym odcieniu, która nie posiada fioletowych tonów, bo w takiej wyglądam jak zombie, topielica i trup. Mi się udało, więc dzisiaj przedstawiam Beige Nude.


Beige Nude Avon kolor na ustach pomadka szminka swatch recenzja opinia blog trwałość



Dane techniczne: Pomadka pochodzi z serii Usta w pełni, która pojawia się i znika z katalogów, więc trzeba polować. Cena za sztukę to 30 zł, ale oczywiście często są promocje. Ja swoją kupiłam chyba za 21 zł albo mniej, nie pamiętam. W konsystencji nie mogę wyróżnić żadnej konkretnej cechy. Jest typowa dla tego typu produktu. Odpowiednia. Bardzo podoba mi się wykończenie pomadki, jest bardzo miękkie i satynowe. Usta wyglądają na gładkie i miękkie. Opakowanie jest bardzo solidne, masywne i eleganckie. Nie otworzy się w torebce. Zapach jest delikatny, wyczuwalny tylko podczas aplikacji.



Beige Nude Avon kolor na ustach pomadka szminka swatch recenzja opinia blog trwałość


Działanie: Pomadka bardzo łatwo i przyjemnie aplikuje się na usta. Nie podkreśla skórek i załamań. Nie przesusza. Nie zdarzyło mi się żeby rozmazała się poza kontur ust, więc jeśli ktoś lubi to można nakładać bez konturówki. Bez jedzenia i picia trzyma się około 4 godziny. Po tym czasie lekko blednie i kolor traci na intensywności. Picie przetrwa. Podczas jedzenia schodzi całkowicie nie robiąc plam ani obwódki. Usta wyglądają na pełne, jędrne, miękkie i gładkie.


Beige Nude Avon kolor na ustach pomadka szminka swatch recenzja opinia blog trwałość




23 komentarze :

  1. Pomadka ładna jednak ja jestem zwolenniczka golden rose. Sa tanie i dają bardzo ładny efekt :)
    Buziaki

    Aspolecznee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem kupuję coś z Avonu. Ta pomadka jest interesująca, ale mam zapasy aktualnie. Ja w fioletowej wyglądam jak wypuszczona z psychiatryka, ale ostatnio widziałam kobietę z ustami ciemno - śliwkowymi i wyglądała super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz kupiłam szminkę w Avon, ale miała tyle brokatu, że nie użyłam jej ani razu i się zraziłam. :< Ta wydaje się przyjemna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jej próbkę, niestety kolor mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam jedną pomadkę Avon, jednak nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam, ale ładny nude kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam z avonu pomadek ;) Kliknięte

    OdpowiedzUsuń
  8. od czasu do czasu lubię pomalować usta takim nudziakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor nawet ładny:) Avonowi wyszło;p

    OdpowiedzUsuń
  10. na ustach wygląda ładnie, bo w opakowaniu jakoś nie bardzo mi się kolor podobał

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny neutralny kolor :) mogłabym taki nosić na swoich ustach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo ładny:) Mnie przed kupnem kolorówki z Avonu zatrzymuje fakt, że nigdy nie wiesz na co tak naprawdę trafisz jeśli o kolor chodzi:) Oczywiście od czasu do czasu ryzykowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wygląda na ustach, ale ja niestety kiepsko wyglądam w takich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. da sie ją jeszcze gdzies dostac? :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.