Róż Średnia Morela 21 Yves Rocher.

Kosmetyki Yves Rocher zwłaszcza te pielęgnacyjne rzadko się u mnie sprawdzają. Sprawa ma się inaczej jeśli chodzi o kosmetyki kolorowe. Bardzo lubię tusz Sexy Pulp, którego recenzję możecie przeczytać (klik). Udało mi się odkryć kolejny bardzo dobry produkt. Róż prasowany Yves Rocher w kolorze średnia morela numer 21.

Róż Średnia Morela 21 Yves Rocher kolor na twarzy swatch recenzja opinia blog pigmentacja trwałość

Dane techniczne: Cena za 7 gram produktu wynosi 43 zł. Róż nie jest oznaczony zielonym punktem, więc można go kupić ze zniżką 40%, którą dostajemy co miesiąc jeśli założymy kartę stałego klienta. Wtedy płacimy 25,80 za sztukę, czyli całkiem przyzwoita cena. Zamknięty jest w zgrabnym opakowaniu w prostokątnym kształcie. Opakowanie jest trwałe. Róż jest bardzo wydajny.


Róż Średnia Morela 21 Yves Rocher kolor na twarzy swatch recenzja opinia blog pigmentacja trwałość


Działanie: Kolor jest delikatny, ale efekt można budować. To co widzicie na zdjęciu powyżej to kilka warstw, nałożonych tak żeby dokładnie pokazać tonację. Głowę mam ostatnio w chmurach, więc zapomniałam zrobić zdjęcie na twarzy. Wybaczycie. Po aplikacji wygląda bardzo naturalnie. Nakłada się bardzo łatwo, nie robi plam. Będzie to świetny róż dla osób początkujących oraz osób o ciężkiej ręce. Tonacja jest zdecydowanie ciepła. Róż jest całkowicie matowy, nie ma żadnych drobinek. Jest bardzo trwały. Nakładany rano siedzi na swoim miejscu cały dzień. Daje efekt świeżej, ożywionej i rześkiej cery.


25 komentarzy :

  1. Bardzo ładny, taki delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek, dawno nie widziałam tak ciekawego różu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam od nich różu ale miałam puder brązujący, który stosowałam jako róż i był o.k., miałam też cienie do powiek, tusze do rzęs itd - raczej byłam zadowolona, poza dziwną historią z kulkami pudowymi, które były samym tłuszczem i nie osiadało nic na pędzlu :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest rzeczywiście delikatny. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcień ma wprost cudowny, dla mnie byłby idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma bardzo ładny kolorek :) Posiadam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś uważałam róż za zbędny dodatek, teraz bardzo fajnie odświeża mój makijaż i jest niezbędny, Bardzo podoba mi sie odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten róż!
    Ciężko znaleźć tak uniwersalny odcień. Ten naprawdę pasuje do 99% karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wolę bardziej brzoskwiniowe odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek :) Ale mam już tak dużo róży.... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniutki kolor, jednak nie mogę przekonać się do używania różu, gdyż boję się, że będę robiła sobie nim 'krzywdę' w postaci plam :P :D
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor ma przepiękny :) Ja kolorówką YR się do tej pory nie interesowałam bardziej, bo ich tusze mnie zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.