Krem pod oczy Rival de Loop Hydro

Wracam po świątecznej przerwie. Mam nadzieję, ze Wasze Święta tak samo jak moje były spokojne i że udało się Wam wypocząć. Ja i moje dwa dodatkowe kilogramy mamy dzisiaj post dotyczący kremu pod oczy Rival de Loop Hydro, o którym czytałam już wiele pochlebnych opinii. 

Krem pod oczy Rival de Loop Hydro działanie efekty recenzja skład analiza składu


Dane techniczne: Cena za 15 ml kremu to około 10 zł. Oznaczony jest jako produkt wegański, wyprodukowany w Niemczech. Krem zamknięty jest w miękkiej tubce, z której łatwo wydobywa się produkt. Konsystencja jest dość rzadka, nie jest to bardzo treściwy krem. Zapach jest delikatny i kremowy. Rival de Loop Hydro jest bardzo wydajny. 
Skład i analiza: Aqua (woda), Glycerin (natłuszcza, wspomaga wchłanianie substancji), Polygryceryl-6 Stearate (emulgator), Propanediol (emulgator), Sorbitol (substancja nawilżająca), Helianthus Annuus Seed Oil (olej z nasion słonecznika, działa regenerująco), Prunus Armeniaca Kernel Oil (olej z pestek moreli, zmiękcza, wygładza, zapobiega utracie wody), Cetearyl Alcohol (zmiękcza, wygładza, zapobiega utracie wody), Butyrospermum Parkii Butter (masło shea, natłuszcza, wspomaga regenerację, odżywia), C12-15 Alkyl Benzoate (nawilża, wygładza), Tocopheryl Acetate (przeciwutleniacz), Panthenol (nawilża, wspomaga regenerację), Phenoxyethanol (konserwant), Sodium Acrylate (stabilizator), Carbomer (zagęstnik), Polyisobutene (ułatwia rozprowadzanie), Sodium Lactate (zmiękcza naskórek), Sodium PCA (zapobiega wysychaniu kosmetyku), Sodium Cetearyl Sulfate (substancja filmotwórcza), Xanthan Gum (zagęstnik), Ethylhexylglycerin (konserwant), Sodium Hyaluronate (zapobiega krystalizacji), Salvia Sclarea Extract (ekstrakt z szałwii muszkatołowej, działa ściągająco), Sodium Hydroxide (regulator pH), Disodium EDTA (konserwant), Sorbitan Oleate (emulgator), Capryl Glucoside (zagęstnik), Sodium Benzoate (konserwant), Pantolactone (konserwant), Potassium Sorbate (konserwant), Fructose (działanie nawilżające), Glycine (wspomaga wchłanianie substancji), Inositol (kwas foliowy, wspomaga regenerację), Lactic Acid (wspomaga regenerację), Niacinamide (wspomaga lepsze ukrwienie skóry), Urea (nawilża, wspomaga regenerację), Lecithin (emulgator), Ascorbyl Palmitate (przeciwutleniacz), Citric Acid (regulator pH), Glyceryl Stearate (emulgator), Glyceryl Oleate (emulgator)

Działanie: Na wstępie podam najważniejszą według mnie informację. Krem nie jest zbyt treściwy, więc świetnie nada się jako krem na dzień pod makijaż. Na noc jest zbyt słaby, zwłaszcza dla mnie - posiadaczki suchej skóry. Na moje potrzeby w ciągu dnia spisuje się świetnie. Nie powoduje rolowania ani ważenia korektora. Szybko się wchłania. Całkiem nieźle nawilża. Lekko napina skórę. Nie wpływa na zabarwienie ani ilość cieni pod oczami.


29 komentarzy :

  1. miałam kiedyś maseczkę z tej firmy, która mnie niesamowicie podrażniła.. nie skuszę się już na nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tanioszek. Gdyby nie to, ze Shinybox karmi nas ostatnio kremami pod oczy dość hurtowo to bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jest całkiem dobry, ale nie tak dobry jak wersja do skóry suchej (czyli ta czerwona).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę koniecznie wypróbować czerwoną wersję :)

      Usuń
  4. Miałam ten krem i mnie uczulał ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam kilka opinii, że może uczulać niestety. Pewnie to sprawka tak dużej ilości konserwantów.

      Usuń
  5. niestety nie miałam tego kremu. stosuję coś bardziej naturalnego, ale z chęcią się skuszę i przetestuję coś nowego :)

    http://natalistylee-s.blogspot.de/?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Hui-NataliStylees

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę na jego temat dokładnie to samo co Ty, choć ja używałam go na noc. Jak na taką cenę na prawdę nie mamy na co narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś coś z tej firmy do zmywania makijażu :) I pamiętam, ze nie narzekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy nic od nich - ja i moje nowe 5 kilo :P

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go. Ale nie zrobił u mnie nic...

    OdpowiedzUsuń
  10. trzeba bedzie go kiedys przetestować.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam już z nim czystość i podobnie jak Ty bardzo chwalę sobie jego działanie w połączeniu z kosmetykami do makijażu :) Na noc faktycznie dla posiadaczek suchej skóry - czyli i mnie zbyt słaby.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie mam zaufania do tej marki, bo za dużo czytałam jak bardzo uczula :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam jednak teraz nie jest dla mnie wystarczający, muszę ukryć sińce pod oczami a ten produkt zupełnie nie daje sobie z nimi rady :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam od nich tonik, który był kompletną porażką. Teraz raczej mało kiedy sięgam po produkty rival.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem używam Go na wieczór 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kremy do twarzy z Rival de Loop ale z innej serii i kompletnie się u mnie nie sprawdzily
    Rolowaly się na twarzy, ale nie wykluczone że z tym byłoby inaczej

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiłaś mnie tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam ale możliwe, że się zapoznam... Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam go, ale jakoś mnie nie zachwycił. Teraz kupiłam sobie kremik z Norel-a :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam kilka kosmetyków tej marki, ale tego kremu akurat nie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam wersję czerwoną dla suchej skóry tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.