Luxe Girl nr 1 Lovely

W najnowszej edycji limitowanej lakierów Lovely Luxe Girl są same ładne kolory. Ciężko mi było zdecydować się i wybrać dwa. Dzisiaj pokażę Wam numer jeden - piękny jasny bordowy kolor ze złotymi drobinkami o matowym wykończeniu.

Luxe Girl nr 1 Lovely  swatch na paznokciach kolor trwałość blog recenzja opinia
Dane techniczne: Cena za 8 ml lakieru to około 8 zł. W skład kolekcji wchodzi siedem kolorów o matowym wykończeniu z drobinkami. Konsystencja jest idealna. Pędzelek jest klasycznej szerokości, wygodnie się nim operuje. 

Luxe Girl nr 1 Lovely  swatch na paznokciach kolor trwałość blog recenzja opinia

Działanie: Lakier bardzo dobrze się nakłada. Rozprowadza się bez żadnych problemów. Nie ścieka na skórki i nie smuży. Do pełnego krycia potrzebna jest tylko jedna warstwa, pierwszy raz się z czymś takim spotykam. Wysycha bardzo szybko. Trwałość w stanie idealnym to sześć dni. Po tym czasie zaczynają pojawiać się otarcia i odpryski. Zmywa się bez problemów, nie powoduje odbarwienia paznokci. Z czasem mat traci na intensywności i zaczyna lekko błyszczeć. Dzieje się to szybciej jeśli używamy kremów do rąk. 



24 komentarze :

  1. podoba mi sie to matowe wykonczenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten kolor powiem szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się bardzo dobry na Boże Narodzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem absolutnie zachwycona tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nie spodziewałam się, że aż tak dobrze będzie wyglądał na paznokciach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, taki kolor teraz będę nosić na pazurkach, to czego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomogłam w poszukiwaniach :)

      Usuń
  7. Również polubiłam ten lakier do paznokci. Pięknie się prezentuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo odpowiadający mi kolor... Muszę się rozejrzeć za nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki drobinkom nadaje się świetnie na ten okres :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor śliczny, szkoda, ze dość szybko traci mat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor i ciekawe wykończenie - podoba mi się! pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wykończenie tego lakieru bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda, ale póki co mam przesyt lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie takie kolory nie wyglądają za dobrze ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam maty! W połączeniu z połyskującymi drobinkami wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.