Wibo Chic Matte nr 3

Jakiś czas temu bardzo spodobały mi się matowe lakiery. Kupiłam jeden z sześciu odcieni lakierów z serii Chic Matte Wibo. Padło na piękny ciemny szary z nutami rudawego brązu - numer 3.

Wibo Chic Matte nr 3 kolor na paznokciach swatch recenzja opinia blog działanie efekt trwałość warstwy


Dane techniczne:  Cena za 8,5 ml lakieru to coś lekko ponad 6 zł. Bardzo podoba mi się prostopadłościenne opakowanie, które prezentuje się bardzo elegancko. Konsystencja jest odpowiednia. Kolor wysycha do matu z lekkim połyskiem, trochę dziwny efekt. Dokładnie widać to na zdjęciach. Moim zdaniem wygląda ładnie.

Wibo Chic Matte nr 3 kolor na paznokciach swatch recenzja opinia blog działanie efekt trwałość warstwy

Działanie: Lakier nakłada się bardzo dobrze. Nie smuży i nie ścieka na skórki. Do pełnego krycia wystarczy jedna warstwa, a to jest ogromny plus. Tym bardziej, że lakier wysycha średnio szybko. Przez około pół godziny jesteśmy unieruchomione, bo lakier nadal jest plastyczny. W stanie idealnym utrzymał się u mnie 5 dni, po tym czasie pojawiły się otarcia.

Wibo Chic Matte nr 3 kolor na paznokciach swatch recenzja opinia blog działanie efekt trwałość warstwy


32 komentarze :

  1. Nie wiedziałam, że WIBO ma matowe lakiery! Koniecznie muszę wypróbować, bo jestem fanką lakierków tej firmy :) Masz świetne paznokcie ;)
    Pozdrawiam!
    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor podoba mi się bardzo, muszę uzupełnić moją kosmetyczkę w takie odcienie, bo będę miała praktyki i średnio wypada chodzić w zielonych czy różowych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten lakier z tym że inny kolorek i byłam średnio zadowolona ponieważ oczekiwałam trochę lepszego matu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda wolę bardziej intensywne kolory, ale ten jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolorek.Chyba sobie taki kupię. Super.;)
    Zapraszam do mnie.:)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam inny nr, ale u mnie zaczął się ścierać już następnego dnia po malowaniu:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, ja bym nazwała czymś w kierunku dark chocolate czy jakoś tak, w każdym razie też bardzo takie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam jeden kolorek z tej serii.. u mnie on znacznie szybciej sie ściera i odtryskuje a efekt matu znika po dwóch trzech dniach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego koloru jeszcze nigdy na paznokciach nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo, że nie przepadam za lakierami Wibo ten mnie ujął kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio właśnie polubiłam się z takimi kolorami na paznokciach, bo do niedawna królowały wyłącznie pastele. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek, ale nie podoba mi się ich mat, taki hmmm znośny ale szału nie ma niestety, a szkoda. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest cudowny, wolałabym jednak błyszczące wykonczenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor super ;) Jednak wolę lakiery z błyskiem i ewentualnie nałożyć matowy Top :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam sobie z tej serii wczoraj ciemną czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny i lubię czasem malnąć matem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładany, jesienny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny jest ten kolorek. Na pewno zastanowię się nad jego zakupem bo ostatnio dość często sięgam po matowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że Wibo ma w ofercie maty, koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kolor to mój faworyt. Naprawdę ładny odcień wybrałaś, elegancki z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  21. też mi się podoba, bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie bardzo słabo trzymają się lakiery z tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja dziś upolowałam lakiery do ust Wibo za 10 zł za szt. Nie muszę pisać, że wzięłam od razu dwa bo przecież to się rozumie samo przez się:) Jako maniaczka szminek nie pogardziłabym taką okazją:) I Essence też polecam. Tanie i dobre !

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wlasnie zrobilam ten lakier na paznokcie 6 dni temu i sa w idealnym stanie! moj sposob? nalozyc na nie matowy top coat z lovely ktory kosztuje w granicach 7 zl a mozna go nalozyc na kazdy inny lakier. Ten kolor plus dodatkowy mat topcoatu = bostwo. 6 dni i zadnych sladow uzytkowania przy ciaaglym praniu i myciu naczyn!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.