Żelowa kredka do oczu Cosmic Brown Avon

Kredki żelowe z Avon to moi wieloletni bezkonkurencyjni w swojej kategorii ulubieńcy. Miałam już wiele kolorów i na tych nie poprzestanę. Dzisiaj pokażę wam kolejny z nich - Cosmic Brown - piękny czekoladowy brąz.

Żelowa kredka do oczu Cosmic Brown Avon recenzja kolor swatch opinia blog
Dane techniczne: Cena za kredkę to około 19 zł, ale zazwyczaj kupuję je na promocji za około 13 zł. Cosmic Brown to kredka automatyczna, więc nie trzeba jej temperować. Zwykłe kredki są trochę bardziej wydajne, ale moim zdaniem tutaj też kredka wystarcza na bardzo długo.

Żelowa kredka do oczu Cosmic Brown Avon recenzja kolor swatch opinia blog

Efekty: Jak już pisałam wyżej kolor w ciemny głęboki brąz pozbawiony drobinek. Można stopniować intensywność. Łatwo jest tą kredkę rozmazać pędzelkiem. Świetnie sprawdzi się jako baza pod makijaż smoky eye. Jest miękka, dzięki czemu bardzo łatwo się ją nakłada. Utrzymuje się cały dzień, bez rozmazywania czy odbijania.

Żelowa kredka do oczu Cosmic Brown Avon recenzja kolor swatch opinia blog


35 komentarzy :

  1. Podoba mi się, że cały dzień się utrzymuje. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te żelowe kredki, mam kilka kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś miałam żelową ale nie z Avonu i mi się zepsuła :-(. Smoky -eye to mój ulubiony :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kredki z Avonu, są świetnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja z kredkami jestem na bakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam jedną kredkę z Avonu w śliwkowym odcieniu i bardzo ją lubię :) może kiedyś skuszę się na kolejny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że ma dobrą trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo rzadko używam kredek do oczu

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie kolorówka Avonu to porażka jakościowa niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe, bo ja tam znalazłam w Avon kilka świetnych trwałych produktów :)

      Usuń
  11. Ja również z Avonu miałam SUpershock tylko, pamiętam, że była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie -ładnie napigmentowana. Może też sobie jedną zamówię?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kredka zamknięta w fajnej formie i odcień również mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam ale podoba mi się efekt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt świetny. Nigdy chyba nie miałam brązowej kredki więc może w końcu się skuszę i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma całkiem fajny kolor, ja wolę jednak na powiece czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie na powiekach wolę czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tą kredkę i bardzo ją lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że jest trwala :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zainteresowałaś mnie tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie potrafię korzystać z takich kosmetyków, ale miło, ze jesteś zadowolona (bo tak wnioskuję:p)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny efekt końcowy :)

    maaalox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam żelową kredkę z Avonu z serii SuperShock czarną i jest świetna, tej jeszcze nie miałam, ale jeśli potrzebna Ci czarna koniecznie spróbuj. :)
    Obserwuję Twojego bloga i będzie mi miło jak Ty również zajrzysz do mnie w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam teraz kredkę z Avonu w granacie...i muszę przyznać, że jest naprawdę fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny kolor kredki;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. kreski kredką to ja zrobić nie umiem kompletnie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedyś namiętnie malowałam oko kredkami. dziś jakoś wolę cienie, ale może jak będę mieć okazję to spróbuję tek kredki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.