Color Last VIP Heidi Astor 008 Spicy

Kolory tak ciemne i intensywne jak Spicy Astora noszę rzadko. Powoli się przekonuję i przyzwyczajam do siebie w takim wydaniu. Muszę przyznać, że kupując pomadkę Heidi miałam wiele obaw, bo rzadko zaglądam do szaf Astora. Jednak szybko okazało się, że wszystkie obietnice producenta są spełnione a pomadka Color Last VIP Heidi Astor 008 Spicy skradła moje serce.

Color Last VIP Heidi Astor 008 Spicy swatch kolor on lips na ustach review recnezja opinia blog trwałość
Dane techniczne: Pomadka pochodzi z serii Heidi Klum dla Astor. Dostępna jest w czterech kolorach. Kupić ją można w drogerii Rossmann za około 30 zł. Pigmentacja jest bardzo mocna. Kolor to ciężki do określenia winno buraczany odcień wpadający w tony fioletowe. Na zdjęciach wychodzi trochę jaśniej niż w rzeczywistości. Odcień sprawia, że zęby wyglądają na bardziej żółte niż są naprawdę. Wymaga konturówki, której musiałam się naszukać jak szalona, bo Astor nie oferuje nic co pasowałoby do tego odcienia. W końcu udało mi się znaleźć konturówkę Golden Rose Dream Lips 520, która pasuje idealnie.


Color Last VIP Heidi Astor 008 Spicy swatch kolor on lips na ustach review recnezja opinia blog trwałość


Color Last VIP Heidi Astor 008 Spicy swatch kolor on lips na ustach review recnezja opinia blog trwałość

Działanie: Pomadka dobrze się nakłada, lekko sunie po ustach nie pozostawiając uczucia dyskomfortu. Po aplikacji lekko zastyga na ustach. Wykończenie jest błyszczące. Pomadka Astor Spicy nie nawilża, ale też nie podrażnia ani nie przesusza ust. Nie podkreśla suchych skórek i załamań. A teraz trwałość, czyli chyba najciekawszy punkt pomadkowej recenzji. Bez jedzenia i picia utrzymuje się bez żadnych zarzutów przez cały czas. Podczas picia lekko osadza się na szklance i minimalnie schodzi z ust, ale wystarczy potrzeć ustami i wszystko wraca do normy. Podczas jedzenia lekko schodzi ze środka i wymaga małej poprawki. Mogę śmiało stwierdzić, że jest to pomadka długotrwała.

Color Last VIP Heidi Astor 008 Spicy swatch kolor on lips na ustach review recnezja opinia blog trwałość



32 komentarze :

  1. Mam ten kolor jest na prawdę świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci pasuje taki odcień, ja siebie w nim nie widzę :) Plus za trwałość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwszy mzdjęciu myślałam że będzie ciemniejsza i bardziej czerwona ale i tak jest ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie widziałam tak pięknego koloru! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony kolorek, również ją posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z tej serii pomadkę o nieco jaśniejszej barwie, ale ten kolor wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, kolor tak bardzo "mój" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor! jak po zjedzeniu jagód :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci pasuje ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie zdecydowanie za ciemny ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Ci pasuje! :)) Ja w takich czuję się dość niepewnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolor, tobie idealnie pasuje choć dla siebie wybrałabym czerwony

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jeszcze się nie przekonałam do takich ciemnych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny odcień! Bardzo mi się podoba! ;) Ja lubię szminki od KOBO ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor naprawdę piękny i idealnie pasuje do Twojego typu urody. Aż sama się za nią rozejrzę w moim Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny odcień idealnie pasuje do twojej karnacji i oczu !

    Świetny wpis

    Zapraszam i pozdrawiam
    p.s ciekawy szablon bloga

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się, lubię kolor czerwonego wina.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypomina mi Berry Smooch z Avonu. Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.