Miss Sporty Crush On You 062

Lakiery piaskowe uwielbiam tak samo jak połączenie czerni ze srebrem. Dlatego żadnym zaskoczeniem nie będzie jak powiem, że jest to aktualnie jeden z moich ulubionych lakierów. Do tego dochodzą świetne właściwości i trwałość.

Miss Sporty Crush On You 062 kolor swatch review kolor na paznokciach trwałość recenzja opinia blog


Dane techniczne: Cena za lakier Miss Sporty Crush On You to jakieś 7 zł. Dostępne są w każdym Rossmannie. Pędzelek jest taki jak we wszystkich lakierach tej firmy - szeroki, spłaszczony i zaokrąglony na końcu. Jak już wspomniałam wyżej lakier jest piaskiem. Drobinki są koloru czarnego, szarego i srebrnego. Konsystencja jest dość rzadka.

Miss Sporty Crush On You 062 kolor swatch review kolor na paznokciach trwałość recenzja opinia blog

Działanie: Mimo rzadkiej konsystencji lakier nakłada się bardzo dobrze.  Nie ścieka na skórki i nie smuży. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy, które wysychają ze średnią szybkością. Około pięć minut każda warstwa. Trwałość wypada bardzo ładnie. W stanie idealnym lakier utrzymuje się u mnie przez tydzień. Po tym czasie na końcówkach paznokci pojawiają się otarcia.




33 komentarze :

  1. Bardzo inspirująca notka, lubię tutaj zaglądać, bo zawsze znajduję coś dla siebie, obiecuję, że będę robiła to częściej :) Buziaczki i czekam na nowe posty :)

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie, idealny kolorek :) Już kiedyś taki miałam i chętnie kupię ponownie <3

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt na paznokciach wręcz piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten lakier, ale jakoś za piaskowymi formułami nie przepadam, bo zawsze o coś mi się te paznokcie zaczepiają

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam piaskowe lakiery, tylko przed ich stosowaniem broni mnie problem ze zmywaniem ich. Nie wiem czy to tylko wina braku moich umiejętności, ale zawsze męczę się nad zmyciem ich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze zmywam metodą z folią aluminiową, warto wypróbować, wszystko schodzi bez problemu i bez pocierania :)

      Usuń
  6. Lubię tego typu lakiery, bo dłużej się u mnie trzymają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają przepięknie. Masz bardzo ładny kształt płytki paznokcia. Mam wrażenie, że na niej każdy kolor będzie wyglądał super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię lakiery Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądają! ja lubię piaskowe lakiery z wibo i lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda pieknie, mini się ślicznie
    Zawsze się wkurzam jak mam zmyć potem taki lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt jest świetny! Ja nie mam żadnego piaskowego lakieru :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie. Tylko najgorzej się zmywa te cudności niestety, ale można to przeżyć jak lakier taki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ma go i bardzo go lubię :)
    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam taki efekt na paznokciach! Zapraszam na nowy post i konkurs! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czemu nie umiem nosić tak ciemnych kolorów na paznokciach, zazwyczaj źle się w takich czuję, ale jak patrzę u kogoś jeszcze na takich ładnych pazurkach no to cuda normalnie. Świetny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kolor lakieru ! Idealny na każdego rodzaju imprezy ! Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.