Pomadka Rimmel Lasting Finish by Kate 105.

Pomadki Rimmel z serii Kate to jedne z lepszych pomadek jakie możemy dostać w drogerii za dość przystępną cenę. Dzisiaj pokażę pomadkę z serii matowej, która jest już chyba dostępna tylko online. Piękny kolor idealny na jesień i zimę. 

Pomadka Rimmel Lasting Finish by Kate 105 swatch review recenzja opinia blog kolor na ustach trwałość
Dane techniczne: Cena za pomadkę to około 15 zł, w drogeriach stacjonarnych widywałam nawet dwukrotność tej kwoty. Pomadka ma delikatny zapach, który po aplikacji przestaje być wyczuwalny. Konsystencja jest dość tępa i sucha. Nie wymaga konturówki, bo bardzo łatwo nad nią zapanować. Wykończenie jest matowe z lekkim satynowym połyskiem, nie jest to zupełnie płaski mat. Kolor określiłabym jako ciemniejszy i lepszy kolor moich ust. Jak dla mnie pomadka idealna na co dzień.


Działanie: Przez suchą konsystencję pomadka nakłada się dość ciężko, ale nie jest to zbyt uciążliwe. Nie przesusza ust i nie podkreśla skórek ani załamań. Jednak nie polecałabym nakładać jej na przesuszone lub popękane usta, bo może okazać się dla nich zbyt ciężka i pogorszyć ich stan. Matowe pomadki nakładamy na wypielęgnowane usta. Pomadka bez jedzenia i picia trzyma się cały czas w stanie nienaruszonym. Przetrwa picie. Przy jedzeniu delikatnie schodzi ze środka i wymaga lekkich poprawek. Jeśli jemy coś tłustego to oczywiście ubytki są znacznie większe. Prawdopodobnie dokupię pozostałe kolory, bo bardzo podoba mi się jej formuła i wykończenie, a to zdarza się dość rzadko. 



32 komentarze :

  1. Bardzo ładny kolor. Lubię te szminki:)
    Chętnie bym sobie taki kolor sprawiła, ale mam tyle szminek, że muszę się wstrzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tych pomadek jeszcze :) ale kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ustach prawie jej nie widać. Lubię takie 'niewidoczne' kolory, powoli przekonuję się jednak do czegoś mocniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek mi się podoba. Szminek z Rimmela jeszcze nie miałam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolor tej szminki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście kolor jest bardzo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor idealny. Na pewno go wypróbuję bo dość często sięgam po takie odcienie o ton lub dwa mocniejsze od naturalnych, a jeśli jakość spodoba mi się tak bardzo jak Tobie to na pewno sięgnę po inne kolorki z tej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem naturalnie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jeden kolor z tej serii, ale tak do mnie nie pasuje, że to szok.;) żeby w miarę to wyglądało, muszę łączyć z innymi szminkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam z tej serii intensywnie czerwoną pomadkę i muszę przyznać że jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny odcień, ogólnie lubię te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ma rewelacyjne opinie, sama mam jedną i też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dwie pomadki z tej serii i według mnie są rewelacyjne.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor fajny, ale nie wiem, czy na tyle mi się podoba, aby się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam 101 i 102 :) 102 to mój zdecydowany ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny odcień :) W Rossmannie te pomadki kosztują jakieś niecałe 30 zł! Masz rację, że w stacjonarnych drogeriach ich cena jest dwukrotnie wyższa ;) Ja mam z tej serii pomadki, lecz nie matowe. Jestem zadowolona, ale wolę te od firmy KOBO ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. przeszkadzała by mi ta "tępa" konsystencja ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor pomadki jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie wygląda, chyba sobie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten sam kolor i go uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.