Wibo Wow Granite Sand 3

Dzisiaj padam na twarz, ale mimo to piszę do Was, bo może to chociaż trochę przywróci mnie do świata żywych. Póki co czuje się jak rozjechana czołgiem. Pierwszy dzień nowego semestru był ciężki, bo najprawdopodobniej znowu dorwała mnie migrena. Jutro się okaże. Poza tym boli mnie brzuch, a skurcze rozrywają mnie na pół. Nawet nagietek i tabletki nie dają rady. Poniedziałki będą ciężkie - zaczynam rano, kończę wieczorem. Ciężki dzień, a na jego zakończenie napiszę o czymś lekkim, przyjemnym i różowym - lakier z serii Wibo Wow Granite Sand o numerze 3. 

Wibo Wow Granite Sand 3  trwałość wykończenie piaskowy lakier kolor na paznokciach odpryskiwanie recenzja opinia blog swatch

Dane techniczne:Cena za lakier to coś około 7 zł. Do wyboru jest 5 odcieni i chyba mam ochotę na wszystkie, ale w związku z tym że lakierów mam dużo za dużo to niestety nie mogę ich kupić. Ubolewam. Wykończenie jest piaskowe, mocno chropowate. Wiem, że nie każdemu przypadnie do gustu. Konsystencja jest w sam raz co nieczęsto zdarza się w takich lakierach, zazwyczaj są zbyt gęste. Kolor to brudny róż z czarnymi drobinkami przypominającymi pieprz, jest ich bardzo mało. Pędzelek jest klasyczny.

Wibo Wow Granite Sand 3  trwałość wykończenie piaskowy lakier kolor na paznokciach odpryskiwanie recenzja opinia blog swatch

Działanie:Lakier nakłada się bez problemów. Nie ścieka i nie smuży. Do pełnego krycia potrzebna jest tylko jedna warstwa. Wysycha średnio szybko, trzeba przez jakieś 15 - 20 minut uważać na paznokcie. To jego jedyna wada. W stanie idealnym utrzymuje się tydzień, czasami tydzień z kawałkiem. Po tym czasie zaczynają pojawiać się otarcia.




29 komentarzy :

  1. Osobiście średnio przepadam za lakierami piaskowymi, ale kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny, ciekawie wygląda na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi ta faktura średnio pasuje bo mi się wszystko haczy;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tę serię lakierów :) Najbardziej beżowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy takiego nie używałam, teraz szaleje z matowymi. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś bardzo je lubiłam, ale zawsze denerwowało mnie zmywanie jego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się zarówno kolorek jak i wykończenie. A trwałość jak dla mnie idealna. Rzadko, który lakier wytrwa u mnie, aż tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt na paznokciach jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w sumie mam tylko dwa piaskowe lakiery, ale bardzo je lubię. ten kolorek też śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam odcień mi się podoba, ale niestety za efekt piasku nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie za bardzo podoba mi się efekt piaskowych paznokci. ale ogromny plus dla niego za taką trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się przeziębiłam, bo przestawiłam ogrzewanie z 5 na 2 i zapomniałam podwyższyć na noc :(. Mam nadzieję, że już czujesz się lepiej!
    Piaskowe mniej lubię od tradycyjnych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne paznokcie i kolor :D Życzę szybkiego powrotu dobrego samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że mi się nie podoba taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor bardzo ładny a i piaski też całkiem lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten lakier w wersji cielistej. Nie bardzo przemawia do mnie jednak efekt piasku, przeszkadzał mi na co dzień w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten lakier tylko że ciemnoniebieski. Wszystko fajnie, ale jak zabrudzę np mąką to juz nie da się tego domyć ;P Albo ja jestem taka mało bystra :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Chociaż rzadko maluję paznokcie piaskowcami to jednak lubię ich efekt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę taki efekt! Jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny piasek, lubię takie wynalzaki jednak ich zmywanie lekko mnie irytuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Odwiedzam strony osób komentujących.
Treści reklamowe zostaną usunięte.

Karolina W blog Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody autora zabronione.